Seuraa 

Olen uusi täällä ja jotenkin tamä palsta tuntuu paremmalta kun muut, ainakin nyt vielä.

Viime syksynä jätin pillerit pois ja vauvalla on valta nyt, että koska haluaa meille tulla. Tähän asti ei ole mitään muuta tullut kuin pettynys pettyksen perään. Kiero ei ole koskaan ollut säännölinen ( n. 20 -47 ). Rinnat ollu aina arat ennen menkkoja. Mut nyt ollu arat jo pari viikkoa. Mies sanoi myös, että maitorauhaset on turvonneet ja nännit tummuneet. Eikä oikeestaan ole mitään menkkamaisia kipujakaan ollu, lukuun ottamatta, että välillä käy selkään. Mutta mahassa tuntuu jotenkin jännältä. Ite en enää haluais ajatella oireita kun niin monasti olen ilmeisesti kuvitellut ne. Kerokaa te kokeneemmat oisko mitään mahdollisuutta, että olisin pieniin päin?

Ompa sekavaa tekstiä, sori!!!

Niin testi käytiin eilen ostamassa ja se polttelee tuolla kaapissa nyt kun en uskalla sitä tehdä.

Kommentit (10)

Muistan myös itte testit kun näytti plussaa,voi sitä hetkeä ja sitä miten me liikututtiin!=) On se vaan niin koskettavaa kun jotain tuollaista odottaa! Sitten vain varaamaan neuvola aikaa ja ensimmäistä ultraääntä kohta!Onnea vielä kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos vastanneille. Olo on kyllä epätodellinen, eikä vois uskoa todeksi kun niin " kauan " yritettiin. viikkoja nyt 9+4, toivottavasti vain kestää loppuun saakka. Lauantaina ja tänään ollut maha jotenkin oudosti kipee.Ei samalla tavalla kun menkkojen aikaan vaan ollut koko maha. Ja välillä selkään koskenut. Sitä vaan pelkää, että ei kestä. No mutta toivon parasta kuitenkin. Tammikuussa lekurineuvola ja ultra, jospa siellä olis kaikki hyvin ja alkais uskoa, että siellä masussa oikeasti on joku.

Oli se! Rohkaisin itseni ja tein testin. Kyyneleet silmissä luin tuloksen ja juoksin mieheni kainaloon, kun näin testin kaksi viivaa. Olo on todella hyvä ja onnellinen.

onnea oikein paljon!:D niin tämän vuoden syksylläkö lopetit pillerit? itse lopetin elokuussa eikä vieläkään näy eikä kuulu. tai ei ainakaan tähän mennessä. nyt jännätään kun ois pitäny alkaa sunnuntaina menkat että kuinka käy. toivotaan parasta et nappais!:)

mutta onnea sulle vielä kerran!

Lussa onnea teille. 2004 syksyllä lopetin pillerit ja sillä meinasin jo vähän hermostua kun kesti näin " kauan " .Jännityksen ja pelon sekaisin tuntein odotan nyt tammikuun alkua, että pääsee käymään ultassa.Viikko nyt 10+0...

Onneksi olkoon! Tuli ihan kylmät väreet, kun muisti oman plussatestin! Nyt tuhisee kolmeviikkoinen tyttö vieressä :)

Mulla oli silloin ihan samanlainen olo. En uskaltanut ajatella mitään oireita, etten vain alkaisi kuvitella niitä. En tosin huomannut mitään kipuja tai nännien tummumistakaan, mutta vatsassa oli aivan uskomattoman omituinen tunne. Ja vauvahan siellä lymysi :)

Onnea vielä ihan hirveästi!

Muista hyvin itsekin plussa testin 7kk turhien toiveiden ja testien jälkeen. Ihanaa!!! Nyt toivotaan paljon tarrasukkia että pysyy masussa ja kaikki menee hyvin! Meillä on nyt jo 7vk vanha poika sen testin tuloksena :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat