Vierailija

Olen 24v ja haaveilen että 30-40v nainen pääsisi opettamaan minua kunnolla seksissä. Jotenkin tuntuu, että vanhemmat osaavat hommat ja ovat vapautuneempia. Ah kun teiltä vajotenkin saisi...

Kommentit (15)

perkele se mikään vanhempi ole. Vähintään täytyy olla 45-55 vuotias, jos sä ite oot 24!!! Kunnon äitipanoo saa vasta silloin!!! Kymis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta näin vanhempana miehenä ja nuorempana kaiken laista kokeneena antaisin neuvon, että ylös, ulos ja lenkille koneen äärestä sekä sitten viikonloppuiltaisin vaikkapa tanssiravintolaan...

..ja alkakaa syrjiä systemaattisesti alle 30-vuotiaita naisia..

minun munaani ainakin tippuu vain kypsille, naisellisille naisille.. 20-25 vuotiaisiin keskenkasvuisiin lattaperseisiin

en edes vilkaise.. 26-29 vuotiaille saatan joskus antaa säälistä, jos ovat ikäistään kypsempiä.. 35-vuotiaat saavat jo takuuvarmasti..

[color=red]

Lainaus:

-Sαmβucα[color=orange] in flames

miehet pyörii ympärillä kuin herhiläiset. Mm. ravintolassa en saa hetken rauhaa. Olen aina ollut ihan hyvännäköinen ja suosittu, mutta nyt jotenkin ihan muuta... Onhan se imartelevaa, mutta myös ollut " pahoja" paikkoja, kun jotkut ei vaan usko! Olen myös itse sitä mieltä, että nyt olen siinä vaiheessa, että seksiä riittäisi vaikka kuinka annettavaksi ja koenkin olevani jotenkin ihan älyttömän seksikäs, hyvännäköinen, haluttava ja kaikkea muuta positiivista. Ja olen siis 3 lapsen äiti, naimisissa ja mieheni nauttii tästä kotiedusta... Päiväunissa kyllä mielelläni opettaisin seksin saloja nuorelle miehelle. Varmasti!

..mutta eräitä huuhkajia ei kyllä pelasta vanheneminenkaan.. se on eri asia kuin kypsyminen

ja täydeksi naiseksi tuleminen..

[color=red]

Lainaus:

-Sαmβucα[color=orange] in flames

keho alkaa rapistua 30-vuotiaana ja muutenkin tyypit

kuolla yhä useammin sairauksiin.

40 v on siinä mielessä vanha.

ja varsinkin seksin saralla.

ja voisi olla niin että vanhemmat naiset ymmärtäisi ihailun ja palvonnan

joten täytyisikö etsiä 40-50v nainen

pannan harkintaa .....

-mici-

en tuosta kypsyydestä tai naisellisuudesta tiedä, mutta seksin saralla olen varmasti huomattavasti vapautuneempi, leikkisämpi, kokeilunhaluisempi, villimpi ja nautinnonhaluisempi kuin esim. 10 vuotta sitten. En ota paineita " onnistumisesta" tai ulkonäköseikoista, enkä pohdi mitä kumppani mahtaa tuumia jos teen näin ja noin. Heittäydyn täysillä!!

Otan seksin leikin ja nautinnon kannalta. Mielelläni " opettaisinkin" jotakuta nuorempaa miestä, perehdyttäisin pikku temppuihin, joista naiset pitävät...

Nainen 41 v.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat