Seuraa 

Onko kellään kokemuksia tästä lasten leikkikeittiöstä?

Ostettiin se kyllä jo tytölle pukinkonttiin, näytti kuvassa ainakin ihan kivalta...(joten älkää sanoko että on ihan huono ;D). Toivottavasti ei ole ihan " rimpula" ..ja toivottavasti innostaa tyttöä kokkailemaan entistä enemmän :)

Kommentit (9)

Stockalla (kuva joulukatalogissa) on myynissä yksi versio tuosta keittiöstä, hinta taisi olla n 40 euroa. Taitaa olla se pienempi? Mistä tuota isompaa saa?

Itsekin olen miettinyt sitä Tefal Mini-keittiötä, mutta onko se ihan olemattoman pieni? Minkä ikäisellä se teillä on käytössä? Se isompi on kyllä melko kallis, joten jos pienemmällä 2 vuotias pystyy leikkimään taidan tyytyä siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hobby Hallista saa isompaa keittiötä 79 eurolla. Kuvissa se pieni näytti niin onnettoman pieneltä että tilasin isomman suosiolla :-) Meidän lapset 2- ja 4-vuotiaita.

mini tefal joka tosiaan on todella pieni, 2 vuotias joutuu ihan lattialla istuen leikkimään sillä, mutta eipä haitanne.

Ja sit samanvärinen ja näköinen ja toiminnotkin ihan samat mutta se on isompi kuin tuo mini.

Ja sit vielä erivärinen ja isompi noita kahta.

Mini maksaa 30¿ keskikoko 40-45¿ ja iso 80¿

Pienempi maksaa jotain 25-30¿ ja isompi maksaa jotain 79¿? Meillä on tuo mini Tefal ja on kyllä aika pieni, mutta kyllä tyttö on siitä tykännyt. Itse olin vähän pettynyt sen kokoon, kun oletin sen olevan vähän isompi. Mutta toisaalta eipä vie sit niin hirveesti tilaa.

Joo, kyllä se tuo pienempi on. Kattelin itsekin että on todennäköisesti aika pienikokoinen, kuvista on vaikea hahmottaa. Mutta tosiaan meilläkin ei tuota tilaa liikaa ole, joten ehkä ihan hyvä vaan että on pieni...

Ostettiin viime jouluna tefalin iso keittiö tytölle ja tykätty on paljon. pienemmän olisin ostanut, mutta ei enää saanut ja ostimme isomman eikä ole kadutttu!

ja kovassa käytössä on ollut.

Ei ole mikään älyttömän korkea, mutta hyvin ainakin 2 ja 3 -vuotiaat ovat sillä pystyneet leikkimään.

Ja ehjänäkin on pysynyt =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat