Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ei viittis muuttaa poiskaan kun muuten kiva koti ja alue.

Mutta ei vaan jaksa kohta enää...... eikä niistä taida eroonkaan päästä. (Ja voihan muuttaa vielä hullummat tilalle, vaikka en usko että noin vaikeita jähkäjääriä.)

Kommentit (10)

Lainaus:

taidat olla itse se naapuri, joka nyt toivoo että ME muutettais pois... :-D

Kyllä me tullaan toimeen kaikkien kanssa ja ollaan asiallisia, mutta oman mielenterveyden kustannuksella.

ap

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

taidat olla itse se naapuri, joka nyt toivoo että ME muutettais pois... :-D

Kyllä me tullaan toimeen kaikkien kanssa ja ollaan asiallisia, mutta oman mielenterveyden kustannuksella.

ap

Kävin jo ennustajallakin kysymässä onko mitään toivoa, että kammonaapurit muuttaisi tai vaihtaisi hiippakuntaa lähitulevaisuudessa, mutta kortit oli kuulemma sitä mieltä, että meidän voisi olla fiksuinta alkaa katsoa uutta kämppää....

Mua suorastaan masentaa, että kun ollaan aika hiljattain ostettu tämä "unelmien koti", otettu siihen kiitettävästi lainaa, muutettu, rempattu, saatu lapselle hyvä hoitopaikka ja nyt sitten pitäis aloittaa kaikki alusta sn takia, että naapurin järkyttävän vihamielinen, vastenmielinen ja kovaääninen akka vie itseltä yöunet ja kaiken ilon tästä paikasta. Kotikadulla ajaessa alkaa jo ahdistaa, kun pihalla niihin hulluihin saattaa taas törmätä ja sitten saat niskaasi kaiken sen raivon ja ne vääryydet mitä toisen 50-v elämässä on ehtinyt siihen mennessä tapahtua. Yhtiöstä loput osakkaat on kivoja ja niillä on ihan vastaavat kokemukset noista yksistä kahjoista, mutta eipä sekään juuri lohduta.

Jos joku keksii, mitä tässä tilanteessa voi tehdä, kertokaa ihmeessä.

mutta silti... kohta meidän mielenrauha ja -terveys siis ihan menee, kun ei jaksa!

Mitä hemmettiä sitä tekis, eikö sitä oo sitten muuta vaihtoehtoo kun muuttaa johkin huitsin nevadaan metsän keskelle. En mä mihkään umpikorpeen kuitenkaan haluais.

Se on vaan niin kumma että yksi ihminen voi saada talo-yhtiön niin sekasin ja kaikki pysähtymään, aina ja aina ja aina uudestaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat