Vierailija

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sai valita ottaako oman ravintolan vai meneekö sille ramsylle (kirjotinkohan nimen oikein :) englantiin oppiin.ja se lähtee tyttöystävänsä kanssa englantiin ramsyn ravintolaan ja sen oppiin :)

Vierailija:

Lainaus:

ja jättänyt ottamatta sen ravintolan????

Michael ajatteli saavansa enemmän nimeä olemalla Ramsyn opissa ja niin saisi aikanaan oman ravintolan toimimaan peremmin ja mestyksellisesti. Minusta fiksu päätös.

Eli, onkohan mulla jäänyt finaali näkemättä? Viimeksi katsoin ohjelman muistaakseni 2viikkoa sitten ja silloin sinne jäivät Ralph ja Michael ja Jennifer putosi. Viime viikolla(ko) oli sitten se Plan-ilta ja Hell' s Kitchen jäi sitten siis pois. Ja tänään sitten ei taaskaan tullut...=( eli kertokaas mulle onko mulla jäänyt yks kerta välistä vai kauhukeittiön finaalia ei ole vain vielä yksinkertaisesti näytetty!!!

Itsekin käänsin kanavaa ihan sattumalta ja huomasin jakson juuri alkaneen.

Finaalissa Ralph ja Michael saivat suunnitella oman puoliskonsa ravintolasalista omannäköisekseen (keskelle salia tuli väliseinä), tehdä ruokalistat, valita tarjoilijoille asut ym. Sitten he saivat toimia oman keittiönsä esimiehinä. Henkilökunnaksi tuli jo pois pudonneita kilpailijoita (6 kilpailijaa, joista kumpikin sai valita kolme). Michael sai aloittaa valinnan ja yllätyksellisesti valitsi Jessican. Ralph valitsi sitten Andrewn, Michael Jimmyn, Ralph Wendyn, Michael Elsien ja Ralph viimeiseksi jäljelle jääneen Dewberryn.

Yleisö piti kummastakin ravintolasta ja kumpikin sai hyvät arviot. Michael voitti lopulta kisan.

Ramsay teki lopussa vielä yllätysvedon ja kutsui Michaelin omaan ravintolaansa oppimaan vielä lisää. Hän totesi, ettei halunnut antaa tuollaisen lahjakkuuden päästä karkuun.

Vierailija:

Lainaus:

Eli, onkohan mulla jäänyt finaali näkemättä? Viimeksi katsoin ohjelman muistaakseni 2viikkoa sitten ja silloin sinne jäivät Ralph ja Michael ja Jennifer putosi. Viime viikolla(ko) oli sitten se Plan-ilta ja Hell' s Kitchen jäi sitten siis pois. Ja tänään sitten ei taaskaan tullut...=( eli kertokaas mulle onko mulla jäänyt yks kerta välistä vai kauhukeittiön finaalia ei ole vain vielä yksinkertaisesti näytetty!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat