Vierailija

Minulla rv 36 alkamassa ja neuvolassa sanottiin, että vauva on laskeutunut? Tarkoittaako se, että tulossa on pian vai mitä? Ja öisin alkaa olla kipeitäkin supistuksia, ei kuitenkaan säännöllisiä. Vauva on ollut koko ajan isompi kuin rv ja aluksi venkslattiin lasketun ajan kanssa ja piti olla meilkein 2 vko aiemmin. Mietinkin, että miten valmis 36 viikkonen on syntymään? Joutuuko yleensä erityishoitoon tms?

Kommentit (10)

Esikkoni laskeutui rv33, kävin vielä kättärillä näytillä neuvolan passituksesta. Syntyi rv 39.

Kuopus laskeutui rv30, joka jälkeen olin lääkärin syynissä 2 viikon välein. Syntyi rv38.

Terkkari sanoi, että mun kropan anatomia menee niin, että vauvat vain hulahtaa aiemmin alas. Oon sen mallinen. Vähän tukalaahan se on ollut, mutta pääasia, että kaikki on mennyt loppuun asti hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja muuten asiat kunnossa ei ole mitään huolta!toki keltaisuus ja vverensokeriarvot kontrolloidaan lapsen synnyttyä mutta hyvällä mallilla olet!Onnellista odotusta! t.Synnytyssairaalan työntekijä

Ei huolta ei tarkoita mitään mutta jos lapsi syntyy jostain syytä niin luultavasti pääsee tavalliselle osastolle.

Omani syntyi vk 34 ja 37. Molemmat pienehköjä n.2 kg mutta terveitä ja terhakoita. :)

Aika valmis on jo 36 viikkoinen vauva. Painaa n. 2700g ja on n. 47cm pitkä. Saattaa tarvita vielä keskoshoitoa muutaman päivän, sillä keuhkot voivat olla joskus epäkypsät vielä, vaikka vauva olisi täysiaikainenkin. Yleensä kuitenkin 36 viikkoiset vauvat pääsevät heti vierihoitoon eli siis kaikki on vauvalla kunnossa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat