Vierailija

Kommentit (15)

Mä tulin tunti sitten baarista töistä, nyt juon pari olutta ja surffailen netissä. Mies nousee aamulla lapsen kanssa, joten ei ole niin kiire nukkumaan.

T:Ap

Mä olin töissä vain vähän yli neljä tuntia, mutta kuunnella sitten kännisten höpinöitä...Ja kun jotkut asiakkaat on niin vaikeita! Välillä kauhea jono ja sitten aletaan miettiä, että mitähän mä nyt ottaisin? Siinä vaiheessa sanotaan vain, että seuraava! Ei siinä ole aikaa odotella, että yksi ihminen osaa päättää mitä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onneksi mun työpaikka menee kahdelta kiinni eikä neljältä, koska ainakaan tänään en olisi jaksanut mennä ollenkaan töihin.

Se on kiva, kun asun pienellä paikkakunnalla ja moni asiaikkaista tuntee mut. Nämä sitten kännissä jaarittelevat mitä sattuu, eilenkin eräs varattu mies sanoi mua herkkupepuksi ja sanoi, että on aina tykännyt musta. Annoin mennä puheen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ei paljon kiinnosta kuunnella tuollaista tuttavan mieheltä.

Vierailija:

Lainaus:

päivystyksiä, jos ei muuten niin puhelimitse... ja sepäs onkin maailman kivointa, keskustella ihmisen kanssa joka on ympäripäissään..

Meillä ei jostain kumman syystä ole, eikä halutakaan vakiyökköjä. Kaiken lisäksi mä olen yh, joten yöt on aina vähän järjestelykysymys, tosin tykkään öitä tehdä. Ja mieluusti niitä teenkin aina kun mahdollista..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat