Vierailija

Tuskin nykymaailmassa saisi enää jouluna vapaata tai pääsiäisenä tai loppiaisena, jos kukaan ei kuulu kirkkoon! Kamala ajatus!

Kommentit (18)

Ja joulun, samoin kuin juhannuksen, juuret ovat niin kaukana esikristillisessä ajassa, että kyllä niitä varten pitäisi olla vapaita uskonnottomassakin yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

KEROPPA NYT; MISSÄ EUROOPAN MAASSA ON VÄHEMMÄN LAKKOJA KUIN SUOMESSA! ELÄTKÖ JOSSAKIN MENNEISYYDESSÄ, ONKO ISOT POJAT OPETTANUT SULLE HISTORIAA VAI KUINKA OLET " TIETOSI" HANKKINUT?

12, sosialistit hiljaa. Avaa silmäsi. Miksi Suomessa on työttömyyttä? Siksi, koska kaikki tuotanto viedään muualle, kun ei ole varaa maksaa työvoimakustannuksi.

Olet varmaan ammentanut oppisi 20-30 luvun Kosolan Vihtorin oppikirjoista! Eikö vaan? Sitten olet lisäillyt nykytietoo mitä isot pojat on sulle kertonut! No, ihan hyvä poika! Anarkisti.

tjaa... kuuluisikohan sunnuntain olla vapaa päivä? kuulun kyllä kirkkoon mutta ei se estä sitä etteikö olisi sunnuntaina tai joulun tms juhlapyhänä töitä, kyllä vaan olin isänpäivän töissä ja tänäänkin olen...samoin uudenvuoden... joulun kohdalla kävi säkä ettei tartte olla mut toisten tarvii...

tuottamattomuusongelma ei varmaan ole yksinomaan Suomen, ja ihan riipppumatta siitä, kuinka paljon niitä sosialisteja on! Kovin on köyhää ajatusmallia sulla. Jos oikein ymmärsin, niin sun mielest SAK ja demarit nyt olis suurimpia syypäitä Suomen ongelmiin? Voidaan tietysti testata pakkoyhteiskuntaa ja kieltää yhdistystoiminta, olisko joku Neuvostoliitto sun ihanne? pekka.

- Suomi on kaukana kaikesta

- Suomessa ei kukaan halua yrittäjäksi, koska menestyminen on kiellettyä ja mahdollisessa konkurssissa joudut b-luokan kansalaiseksi.

Itse työskentelen monikansallisessa yhtiössä ja kyllä se niin on, että ainakin aivotyössä intialaiset, kiinalaiset jne. on tavattoman kaukana länsimaisista. Varmaan halvempia ja päteviäkin, mutta tehokkuutta ei todellakaan löydy!

Suomessa ei muuten pahemmin lakkoilla. Taitaa 11 olla liikaa lukenut Antti Piipon ja kumppaneiden juttuja...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat