Vierailija

kenelläkään ei mene niin huonosti ku mulla

-oma ja äidin terveys menetetty

-parisuhde mättää

-ikävä miestä jota en tule ikinä saamaan, enkä tiedä haluaako mies enää edes nähdä minua :(

Kommentit (3)

Vierailija:

Lainaus:

kenelläkään ei mene niin huonosti ku mulla

-oma ja äidin terveys menetetty

-parisuhde mättää

-ikävä miestä jota en tule ikinä saamaan, enkä tiedä haluaako mies enää edes nähdä minua :(

Varmasti jollain menee huonommin..

Ei mullakaan mene hyvin...

-isä kuoli syksyllä

-esikoinen menetettiin rv21 reilu kuukausi sitten

-koulujutut on niin rästissä eikä mitään motivaatiota

-huoli äidistä ja pikkusisaruksista vaivaa joka päivä

- rahaa ei ole

Että varmasti jollain menee paremmin... Yritäpä keskittyä nyt niihin hyviin asioihin ja parisuhteen eteen pitää tehä töitä! Se ei ole mikään itsestäänselvyys koskaan ja jotta parisuhde toimii, sen eteen pitää molempien tehä töitä.. Alottakaa vaikka puhumalla läpi ne ongelmat..

Voimia!

ja kaikki on suhteellista.

En halua moralisoida, mutta muistuttaa: meillä täällä Suomessa on kuitenkin valtaosalla katto pään päällä, lämmin peitto pään yli vedettäväksi huonoina hetkinä, ruokaa riittävästi, hanasta tulee puhdasta vettä, kirjastot on pullollaan ilmaista lukemista ja avaimet onneen jokaisen omassa kädessä.

Kun perusasioista on tullut itsestäänselvyyksiä, pienemmätkin asiat tuntuvat ylitepääsemättömän kohtuuttomilta vastoinkäymisiltä. Terveys on toki yksi suurimmista asioista myös länsimaissa, mutta täällä saa onneksi apua joko sairauteen tai ainakin kipuun. Päivä kerrallaan! Kyllä se aurinko risukasaankin paistaa, mutta tarvitset voimia nähdä niitä kultareunoja myrskypilvienkin reunalla :)

Mene ihan aluksi vaikka johonkin puistoon/metsään/veden äärlle ja keskity vain haistamaan, kuuntelemaan ja näkemään. Se auttaa ymmärtämään, kuinka suuri ihme itse elämä jo on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat