Vierailija

miehet tällasia?

Äijä saa siis juhlissa viinaa niin sillä rupee menojalkaa vipattaan niin paljon, että mä jään täysin seinäkukkaseks ja joudun kerjäämään kotiinlähtöä......

Kyllä olen sosiaalinen itsekkin ja viihdyn kuskinakin juhlissa suht myöhään, mutta kyllä se vähän nololta tuntuu kun äijä ei edes muista että sillä on muijakin mukana, istutaan aina eri pöydissä jne.

Ois kiva joskus edes olla pariskuntana liikkeellä ja lähteä yhteisestä sopimuksesta kotiin ilman sanomista/murjotusta tms.

Puhua asiasta juurikaan ei voi koska mies ei mielestään ole tehnyt mitään väärää...eikä ymmärrä minun kantaani.

Tarttee vissiin alkaa ulkoilemaan erikseen vai?

Kommentit (10)

istumaan,jos vaikka näkee siellä kavereita,tuttuja ja saattaa jutella pitkäänkin siellä,mutta ei se silti sitä tarkoita,että unohtaisi mut.

Mä juttelen omien kavereiden kanssa,käyn likkojen kanssa tanssimassa,vessassa ehostautumassa ym...Kyllä se mies on aina viimeistään illan ekojen poski tangojen aikaan raahautunut mun viereen.

Eikai niiden äijien nyt kylki kyljessä tarvi kapakassa hinata koko iltaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siis, lasten ja humalaisten suusta ja käytöksestä totuus löytyy; jos mies noin toimii, niin se haluaa parempaa seksiä, parempaa elämää! te ette pysty tyydyttämään häntä enää. Loppu on lähellä, ellette paranna tyyliä! Mä tiedän. Kaisa.

jotenkin vaan oo niin innoissni ja haluan bailata, mies on taas rauhallinen eikä ala koskaan hillumaan. Sitten mä välillä unohdan koko ukon ja sitten se alkaa murjottamaan.. Hankala homma!

Kuulostaa järkyltä! Me ei kumpikaan olla ylipäänsä kännissä kuin käet koskaan, vaikka ei lasiin syljetäkään. Loukata ei saa, oli humalan taso mikä vaan. Tai sitten pitää älytä pysyä sen rajan alapuolella (=ryypätä vähemmän kerralla).

No kuten jo alussa mainitsin kyse ei ole mun tapauksessa siitä että murjottaisin juhlissa jossain seinäkukkasena.

Vaan siitä huolimatta, että kummallakin on hauskaa erikseen niin voitais edes kotiin mennä samaa matkaa sovinnolla.....

Äijällä menee jotenkin aina liiallisuuksiin kaikki kännissä ja se hävettää ja ärsyttää mua koska koen että edustamme pippaloissa myös vähän niinkuin toisiamme jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Haet jotain namua kanssasi tanssimaan, juttelet ja pidät hauskaa. Älä jää murjottamaan seinäkukkasena ja samalla huomaat, miten miehesi joutuu miettimään näitä juttuja uudestaan, että kannattaako sinut jättää yksin.

siis en jää seinäkukkaseks yksin, kyllä seuraa aina saa, mutta omasta miehestä ei ikinä.

Toisten miehet käy sentään säännöllisesti katsomassa onko omalla vaimokkeella kaikki ok, mun ei.

Ehkäpä se juuri loukkaa mua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat