Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moi!

Oli pakko tulla nauramaan myös tänne tätä ironiaa;kun kyselin menkkojen alkamisista perjantaina.Niin mullahan ne sit alko PERJANTAI ILTANA:) Aika hassu juttu kun ei ollut mitään ennakko varoitustakaan siis mitään kipuja.Nyt on sit meneillään oikein " niagaran putoukset" varmaan koko 17 kuukauden edestä,plääääh!

Ihanaa kun tuli lunta ja on vähän pakkasta.Toivottavasti on pysyvää olis vähän valosampaa ja ei kuraa.Mulla kun on toi koira niin sitä hiekkaa on joka paikka täynnä.

Voi kökkö, nyt V jo heräs aamupäikkäreiltä nukkui vaan puol tuntia.Yleensä 1,5h ja tää oma aika on luxusta ei nyt sitten,pitää mennä MORO!

T:Katja&Veeti

Kommentit (5)

Eilisessä viesteissä oli jotain kränänpoikasta..Se on ikävää,kun tämä maalispino on onneksi suurimmilta rähinöiltä säästynyt.Tietenki kaikilla on oikeus mielipiteensä..Koitetaan kuitenkin pysyä sulassa sovussa! Jookosta joo!!!?

Meille ei mitään uutta.Hampaat ei ota puhkeakseen ja sitä kitinää ja valvomista riittää.Kyllä se helpottaa,kunhan nuo hampulit tulee,toivottavasti.

Mimmi on nyt unilla,joten taidan minäkin lähtä tästä loikoilemaan.Iltapäivällä pitäis lähtä käymään kaupassa..Vois lähtä ostamaan tuohon pihalle jotain jouluvaloja.Vanhat heitin pois kun lamppuja oli palanut..

Katja:meilläkin koirat toi oikein urakalla kuraa ja likaa sisälle, joten pakkasta ja lunta täälläkin on odotettu!! Eilen vaihdettiinkin puhtaita mattoja lattialle,jos ei niin likaantuisi enää.

Mutta nyt,lokoisaa sunnuntaipäivää kaikille!!

T+co

Minä yllätin meidän pikkumiehen tänään aamusella yläkerran rappusista. Siis kädet toisella rapulla ja yritti kovin saada jalkaa nostettua ekalle rapulle -näytti todella hurjalta, kun keikkui siinä huterien jalkojen varassa... Toivottavasti ei ihan heti keksi sitä uudelleen. Hän siis liikkuu vain ryömimällä, joten siksi olin aika äimänä ;-)

Sain aamulla leivottua nokkossämpylöitä! Pakko vähän ylpeillä, kun harvemmin tulee tartuttua jauhoihin... On niiiin paljon helpompi ostaa se sämppäripussi kaupasta, vaikka omat onkin parempia. Ehkä pitäis kunnostautua -säästäiskin mukavasti.

Meillä myös tehdään noita yläetuhampaita. Kahdella isommalla lapsella hampaat on vaan ilmestynyt suuhun, mutta tämä nuorimmainen tekee niitä ihan tosissaan. Toivottavasti puhkeis pian, sillä viikon verran on jo olleet todella turvoksissa ja aiheuttavat ylimääräistä kiukkua.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille =o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä muut nukkuu ja ihana viettää hetki " omaa aikaa" :) Mutta taidan kohta köllähtää itsekin hetkeksi unten maille.

Meillä on ollu ihan ihmeellisiä masuvaivoja. Ensin tulee muutama kova papana kakkaa ja tunti sen jälkeen hirmunen läjä ihan normaalia :-o

Ihan kuin olis tytöllä ollu tulppa, kiukkus nimittäin yli vuorokauden eikä viihtyny missään. Nyt kun helpotti niin tyttö taas oma aurinkoinen itsensä :-D Ihme juttuja. Varmaan osittain voi vaikuttaa sekin kun vihdoinkin meidän neiti syö minun tekemiä soseita edes jotenkin ?! Sekoittelen kyllä kaupan soseita sekaan, uppoaa paremmin.

Tänään nauratti kun tyttö ei meinannu syödä liha pe+po sapuskaa ja joskus teemme niin että annamme jotain hedelmää vähän väliin ja taas menee pääruokakin. Tuon hedelmäsoseen kohdalla tyttö sanoi ihan selvästi NAM NAM :)

Juu, eipä kummempia...saatiin tuossa siivottuakin. Vihdoinkin. Kolme päivää minä sitä teinkin pikkuhiljaa.

Eilisiin kräniin en minä enää viitsi puuttua, unohdettu on ja eiköhän meissä kaikissa ollut vähän sitä " vikaa" . Juttu vain ryöpsähti käsistä. Yritetään jatkossa ilmaista mielipiteemme hiukan tyylikkäämmin ja ketään loukkaamatta, jookos :)

TuuliEmilialla haluan sanoa vielä sen verran tuosta tupakoinnista. Itseäni todella suututti oma vähäinenkin tupakointi raskauden aikana. EN siis missään nimessä " liputa" tupakoinnin puolesta, todella hölmöä hommaa kertakaikkiaan. Mutta se siitä aiheesta!

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!!

Ottaakseni tuohon eiliseen kränään minäkin osani, niin luin ne keskustelut ja et sinä TuuliEmilia mitään väärää ole mielestäni " sanonut" ! Miksi ihmeessä emppa niin kovasti asiasta ärähti? Eihän niissä asioissa ollut hänestä itsestään kyse!! Ja samaa mieltä olen siitä, että jos kerran kysyy " olenko tyhmä kun teen niin ja näin?" , niin voi varautua saamaan suoria vastauksia. Anteeksi vaan jos sillä jotakin loukkaan. TuuliEmilia, ilmaise pois itseäsi vaan jatkossakin, eikä täällä maaliksissa aleta mistään tappelemaan, eihän?!

Tuli tällä äipällä iltaloma tarpeeseen, mieli on ihanan hyvä vaikkakin väsynyt. Ottamaan en paria enempää ruvennu, kun tiesin joutuvani nousemaan lasten kanssa ylös, mies taas sukulaisilla rakentamassa. Kivaa oli. Vähän on tukkoinenkin olo, kun istui tupakansavussa.

Maalismimmi nukkuu ekoja päikkäreitään, isosisko leikkii " rätseillä" ja veikka pyyhkäs ulos naapurinpoikien kanssa jotain majaa rakentamaan tuohon " takapihan metsään" . (tontti loppuu metsikön reunaan..)

Ruoka väännettävä seuraavaks, meillä tänään einespäivä. Ehtiihän tässä vielä, jos hetkeksi oikaisen tuohon sohvalle...

Rauhallista ja sopuisaa sunnuntain jatkoa!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat