Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

meillä on yksi ja mä haluaisin toisenkin mutta mies ei. Olen jo luovuttanut ja totutellut ajatukseen että yksi riittäköön. Mutta silti toisaalta on ikävää jos en saa toista... vaikee tilanne...

Kommentit (4)

Me ei kumpikaan alunperin toivottu kuin yhtä lasta. Mies oli mua ehdottomampikin, mutta lopulta juuri hän teki aloitteen toisesta lapsesta... Siinä olikin funtsimista! Mutta nyt oon iloinen, että pääni kääntyi mieheni toimesta. Eli you never know... ei noista miehistä ota yhtään sen paremmin selvää kuin naistenkaan aivoituksista ;)

Me kans haluttiin molemmat vaan yks lapsi. Siis ennen kuin esikoinen syntyi. Ja vielä pari vuotta sen jälkeenkin, kunnes molempien mieli muuttui. Ja oltiin kyllä isoon ääneen vannottu, että ei enempää meidän perheeseen... Yleensä mieli muuttuu (jos muuttuu) vasta sitten, kun esikoinen alkaa olla vähintään leikki-ikäinen (2-3-vuotias) tai menossa kouluun jo. Malttia!

Ja toisaalta: miksi kaikilla perheillä pitäisi olla enempi kuin yksi lapsi? Siihenkin ajatukseen (yksilapsisuuteen) tottuu, kun totuttelee. Niin, ja veikkaan että on aina helpompi taivutella mies toiseen lapseen kuin nainen, koska nainen kuitenkin odottaa, synnyttää, imettää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mua se ei haittaa, koska tämä miehen ainokainen on mun kolmas. Ennen lapsen syntymää olin jo sitä mieltä, että kaksi lasta riittää mulle, mutta mies tahtoi edes yhden oman. Ensin oli sitä mieltä, että kaksi lasta, mutta raskausaika ja vauvaikä saivat hänet toisiin aatoksiin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat