Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ostin joku aika sit aika ison frotee/muovi lakanan lapsen patjan suojaksi kirpparilta, maksoin 4e ja olin ihan mielissäni ostoksesta! No, tytöllä tuli vahinko yks yö, ja ihmettelin kun patja oli vähän märkä. Ajattelin et jostain reunasta on vähän päässyt pissaa patjalle. Viime yönä oli taas pissat ja patjakin aivan märkä suojalakanasta huolimatta...!!!!! Eli muovisuoja ei enää toimikaan, vaikka on aika uuden oloinen.

Kehtaakin joku myydä tuommoisen kirpparilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (2)

Mutta mistäs tiedät oliko myyjä itse tiennyt lakanan viasta? Itse ostin kirpparilta aikoinaan läjän muovitettuja froteita, mutta vain yhtä tuli lopulta käytettyä. Lapsi ei pissaa sänkyynsä kuin aniharvoin, joten olisi ihan hyvin yhdelläkin selvinnyt.

Minun ostamani muovitetut froteet ovat muuten priimakamaa, joten kyllä sieltä kirpparilta niitäkin saa hyviä ja halvalla. Isompi lakana maksoi 1¿, pienet palaset, joita käytin pinniksessä maksoivat n 20 senttiä/kpl.

Jos tarvitset uutta froteeta tilalle, käy ostamassa kangaskaupasta. Tuskin paljon tuota 4 euroa enempää joudut uudestakaan palasesta maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat