Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuliko teillä muilla tunne siitä perheenäidistä että on vähän yksinkertainen ihminen?

Sehän ei antanut miehensä puuttua lasten kasvatukseen juuri ollenkaan, vasta sitten kun tilanne oli häneltä itseltä hakusessa, hän käski miestään toimimaan!

Eikö ihmisillä oikeesti kasva sellainen maalaisjärki kun he tulevat vanhemmiksi? Tuossa perheessä vanhempi lapsi oli jo 4-vuotias, ois siinä ollut melkein viisi vuotta raskauksineen aikaa perehtyä mitä tuleva tuo tullessaan. Tietoa kasvatuksesta ja muutenkin perhe-elämästä saa vaikka netistä, tuutin täydeltä, eikä heillä näyttänyt ystävistä (vertaistuesta) olevan pulaa kun näki sen väenpaljouden hääjuhlassa.

Se poika ei ollut vissiin mitenkään sairas, vaan ihan terve, tavallista vilkkaampi poikalapsi jolta puuttui rajat kokonaan, luulen että poika tunsi turvattomuutta kun sai tehdä mitä halusi, pomotti ihan surutta vanhempiaan..huhhuh!

Olen aika-ajoin miettinyt, millaine kasvattaja itse olen lapsilleni, mutta tuon ohjelman nähtyäni huokaisin pikkuisen helpotuksesta :)

Olihan siinä tietysi sitä " jenkkilisää" , saapa nähdä tehdäänkö ohjelmasta suomalainen versio joskus...kuka ilmottautuu mukaan ?

:D

Kommentit (6)

Ei voi vaan käsittää kuinka joidenkin mielestä lapset saa tehdä ihan mitä mieleen juolahtaa!

Hengenhaukkomista aiheutti erityisesti se ruokailukohtaus, jossa äiti oli sitä mieltä, että lapsi saa pitää jalkoja pöydällä koska lapsi " ei ole tänään voinut hyvin" ja se kun poika hakkasi, kiroili ja haukkui vanhempiaan.

Sairasta touhua!

Leveäperseinen naisen irvikuva, joka halusi vain lastensa olevan vauvoja ja " onnellisia" . Oli kokonaan unohtanut senkin, että mieskin tarvitsee parisuhteessa vaimon. Itsensä tyydytti luultavasti syömällä vähän lisää ja levittämällä takapuoltaan - eihän haittaa minkänäköinen peräpää on, kun nukkuu 4-vuotiaansa kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

paremmin, koska ei alkuun ees meinannut ymmärtää missä on oikeesti vika. Loppujen lopuksi äidinhän siinä piti eniten muuttua ja kasvaa..

Miten joku voi antaa lapsensa käyttäytyä tollalailla. Rakkautta ja rajoja tässä kasvatushommassa tarvitaan.

Oli helpottaaa nähdä, et meno alko pikkasen loppua kohden rauhottua =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat