Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

sellaisen hullun kanssa elämisestä???

Kommentit (9)

Onneksi pääsin eroon hänestä, kohta vuosi on kulunut siitä kun lähdin lasteni kanssa. Eksäni oli kouluoppikirjan esimerkki psykopaatista. Ero on parasta mitä voit tehdä, narsistia ei pysty parantamaan tai auttamaan. pelasta itses.

Tämä myös täyttää täydet narsistin ominaisuudet ja on syönyt itsetunnon kokonaan. Eron (nyt päällä olevan ja mahd. nopeasti toteutuvan) aikana on saattanut minut rahallisesti tosi pahaan ahdinkoon. Mielenterveys jo oikeasti vaarassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt vuoden verran kyseisen ihmisen kanssa elämään ja olemaan. Ihan karmea kokemus, onneksi on nyt sitten on vihdoin silmät auenneet ja olen, toivottavasti, eroon pääsemässä. Ero tulee olemaan todella vaikea henkisesti, siksi olisinkin kaivannut jotain juttuseuraa jos joku on kokenut samaa. googleen kun laittaa hakusanan niin löytää hyvin tietoa. Oireina mm. empatian puute, ei omatuntoa, elää oman hyvinvointinsa muiden kautta niin henkisesti kuin rahallisestikkin, muiden tunteet ei merkitse mitään, hyvä manipuloimaan ja syyllistämään...

hän ei kuitenkaan halunnut mitenkään erota ja on todella pitkällisten riitojen kautta ymmärtänyt, miten hänen käytöksensä voi loukata.. Itse olin niin valmis eroamaan, että ilmeisestikin yritin saada sitä aikaan plus tietysti muuten jouduin käsittelemään omaa pahaa oloani paljon. nyt menee taas paremmin, saa nähdä oliko tämä väliaikaista vai ei..

Meillä oli myös tuota syyllistämistä, tiettyä manipulointia (itse aina puhdas pulmunen, parhaansa tehnyt), jatkuvaa ilkeilyä, huomauttamista, nalkuttamista, empatian puutetta (ei ole kotoaan oppinut), kyvyttömyyttä asettautua toisen asemaan, ei kuunnellut, välittänyt toisen tunteista (ei myöskään opittu kotoa)

ei ole sitä hetkellisesti ja siitä on vaikea, jos ei mahdoton parantua. Ystävättäreni oli tälläinen ja ainoa vaihtoehto oli " eroaminen" ...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat