Vierailija

Olen pari viikkoa sitten lopettanut imettämisen. Pysyykö nämä tissit nyt tämmösenä vai vieläkö ne tästä kuihtuu?

Miten teille on käynyt rinnoille pitkän imetyksen loputtua? (pari vuotta yhteensä)

Kommentit (17)

Mutta kyllä ne muutaman kuukauden jälkeen siitä taas vähän pyöristyvät ja saavat muotoja takaisin.

Älä siis sure!

Hienoa kun olet imettänyt! Minulla on pienet tissit ja imetyksen jälkeen mulla oli vain rumat patalaput, mutta niin ne vain siitä nousahtivat taas! Ja moni on sanonut että näytän siltä kuin en olisi saanut yhtään lasta.

sitä mallia, että lurpsahtaa helposti!!Minulla on myös muuta elämää vauvan jälkeen ja haluan nauttia rinnoista, jos ei oikeat ole nätit niin rahalla saa sit!Mut täytyy odotella muutama kk imetyksen jälkeen, että vähän asettuvat ja saa nätin lopputuloksen sitten silikonilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

imetyksen kuukausi sitten ja tissit on paremmat kuin ennen imetystä, taidan siis olla kummajainen tässä asiassa.....

mulla kuppikoko e, vaikuttaakohan se asiaan?

Ole tähän asti ajatellut että tissit on imetystä varten. Nyt kun en enää imetä, olisi tietysri hauska jos tissit vielä olisi ;)

Kävin liikkeessä rintsikkaostoksilla, ja yllätys. Kokoni oli sama kuin joskus muinoin. Jee. Olisivat kai nämä jo iän saatossa lörpsähtäneet vaikken olisi imettänytkään tai siis raskautunut.

Aikansa kutakin. Imetys oli osa elämääni.

nyt on alkaneet rinnat nousemaan ja näyttävät nätiltä. Ei kuitenkaan samoilta teinitisseiltä kuin enennen raskautta, mutta en kyllä valita että olisivat jotenkin huonot.

Nätit imettäneen naisen rinnat.

eli riippuvat tyhjät säkit kun imetyksen tuoma pyöreys on kadonnut mutta rupsahdus jäänyt :( kyllä ne siitä kuitenkin pikkuhiljaa tulevat paremmiksi vaikka ainakaan minulla eivät enää entiselleen tulleet. aikaa menee, en enää jaksa muista kuinka kauan mutta kuukausia ennemmin kuin viikkoja.

siinä kävi niin että ensin tissit lerpsahtivat (heh, mutta aika kuvaava sana) mielestäni liiankin pahasti mutta jonkin ajan päästä tapahtui vähän korjausta tilanteeseen.

Nyt imetän toista, reilu vuosi takana ja ainakin muutama kuukausi vielä edessä jos ei yllätyksiä tule. Saas nähdä...

Sille kysyjälle joka kysyi miten sitä voi ennaltaehkäistä: Ei mitenkään. Jo raskaus vaikuttaa rintoihin. Jos ihan vaan ajattelee rintojen ulkonäköä, niin sitten oikeastaan ainoa keino on ottaa maidon nousemista estävä lääkitys eli olla imettämättä ollenkaan ja nimenomaan niin että maito ei edes nouse. Mutta sehän on toivottavasti ihan teoreettinen tilanne, meinaan että ei kai kukaan niin turhamainen ole että jättäisi imettämättä rintojen ulkonäön takia.

Vaan annas olla, muutaman viikon päästä imetyksen lopettamisesta mulla roikkui kaksi rusinaa rintojen tilalla. No, onneksi nää nykyajan liivit tekee ihmeitä - mies tietysti joutuu näitä tyhjiä roikkuja katselemaan...

vielä että itse asiassa on yksi keino jolla voi vähän vaikuttaa. Ei vaan tullut mieleen ennenkuin olin jo lähettänyt ton äskeisen viestin. Se yksi ainoa keino on rintaliivit. Niitä kun pitää koko ajan, yöt ja päivät, imetysajan, niin rupsahdus on hieman vähäisempi kuin ilman.

Tai ei ne ehkä ole niin loputtoman sirkeät enää, ovat siis pehmenneet. Mulla on b-kuppi, pienuus saattaa vaikuttaa asiaan. Mutta toisaalta mulla nousi maito todella voimakkaasti ja olin varsinainen meijeri melkein koko imetyksen ajan (1v 2vkoa). On nää vaan yksilöllisiä.

No, aika ne viimeistään rupsauttaa. :)

Vierailija:

Lainaus:

Mulla imetys menossa viidettä kuukautta.

muistelen lukeneeni, että ainakin hyvien imetysliivien käyttö, myös yöllä, suojelee rupsahdukselta. samoin se, ettei anna maidon pakkautua rintoihin, se kun ihan kirjaimellisesti litistää rinnassa olevia kudoksia littuun eikä se enää palaudu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat