Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen kuullut että vyöhyketerapiasta voisi olla apua lapsettomuuteen. Olisi kiva kuulla kokemuksia ja vaikkapa hintojakin, sekä hyvistä paikoista Tampereella...

Kommentit (2)

Kävin viime keväänä vyöhiksessä n. viikon/kahden välein kolmisen kuukautta. Raskaaksi en tullut, mutta se auttoi kyllä mm. tekemällä joksikin aikaa kk-kierrosta säännöllisen. Ja muutenkin se oli aivan ihanaa ja rentouttavaa. Kävin Tampereella Sirpa Uusi-Kauppilalla (yhteystiedot löytyy tamperelaisesta) ja hän oli todella mukava ja asiansa osaava!

Nyt kävin tällä viikolla homeopaatilla ja tapaamme seuraavan kerran viiden viikon kuluttua vyöhiksen merkeissä, eli homeopaatti " tutkii" minua vyöhiksen avulla...

Mutta suosittelen sitä kaikin puolin. Hinta taisi Sirpalla olla 35 euroa ja minulla yksi hoitokerta kesti n. 1½ tuntia.

Hyviä kokemuksia vyöhyketerapiasta!! Ekan tuoresiirron jälkeen nega, ekan Pas:n jälkeen nega... Sitten ennen toista Pas:n menoa kävin vyöhyketerapiassa kaks kertaa " tasapainottamassa" hormonit ja kierron... Nyt on 6kk ikäinen tyttö kainalossa... Tiedä sitten oliko se juuri tuo vyöhyketerapia mikä loksahti meikäläisen kohdalla, mutta suosittelen, oli se niin hyvää hellittelyä itselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat