Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin Tallinkilla perjantaina. Joku mukavan näköinen mies pyysi tanssimaan. Menin tanssimaan. Huomasin pian, että miehellä oli sormus sormessa. Pian mies alkoi puhua hempeitä. Siis kuinka kaunis olen jne jne... Olin upein nainen mitä on nähnyt, kuulemma. Ihmettelin suuresti, kun kävi ilmi että miehellä tosiaan vaimo ja lapsia! Itse olen sinkku ja lapseton. Sanoin miehelle muka seurustelevani ja että ei kiinnosta. Sanoin, että tanssia voin, mutta en muuta! Mies vihjaili, että voisi kyllä muutakin tehdä kanssani. Yritti jopa suudella ja kähmiä, mutta estin sen...

Tulipa taas todistettua, että miehet on sikoja... Koko illan ja yön yritti olla seurassani. Pyysi myös viereensä nukkumaan! En tietenkään mennyt...

Vielä juuri ennen kuin laiva saapui Helsinkiin eilen, mies tuli juttelemaan ja katseli ihastellen päästä varpaisiin... katse oli sellainen ihastuneen miehen katse...

Kommentit (8)

Eli siis aika moni kuitenkin! Meidän työpaikkamme ovat aina niin rauhallisia että siellä ei ole mitään kännisikailua eikä sekoilua. Olen kyllä kuullut että aikamoista porsastelua se pahimmillan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olet fiksu pysyessäsi loitommalla ukkomiehestä. Siitä saa itselle vain harmia ja pahan mielen jos tietää olevansa se ulkopuolinen hauskuuttaja.

Oli tosi mukava lukea tuollaista tekstiä vaiheteeksi.

Itse olen sun kanssa samanlainen että pidän tiukasti ukkomiesten ja muidenkin näpit irti itsestäni. En tosin ole sinkku enää ollut vuosiin. Mutta minua ällöttää miehet jotka ovat naimisissa ja lapsia voi olla liuta ja sitten tulevat vokottelemaan! ei kaikki miehet ole sellaisia mutta ikävä kyllä monet on!

Susta tulee varmasti hyvä vaimo jollekin vielä!

Kivasti sanottu :). Joo, en haluais olla " toinen nainen" . Tuli kauhea olo miehen vaimon ja lasten puolesta! Vaimo odottaa lapsilauman kanssa kotona ja mies vonkaa toista naista :/. Eikä mies edes ollut kauhean kännissä!

Yksissä pikkujouluissa n. 10 vuotta sitten sain 5 tarjousta tutuilta työkavereilta. En lähtenyt kenenkään matkaan, mutta tuli selväksi millaista pikkujouluissa saattaa olla! Olin silloin itse sinkku.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat