Seuraa 

Tämä sitä itseään :-)

Alavatsan nippailua, välillä ruuan tuoksu etoo, varsinkin minttujäätelöä tekee kokoajan mieli, jatkuva vessassa juokseminen, nyt tullut yöllinen palelu, kova sellainen voisi laittaa kilon vaatteita päälle ja silti palelee :-)

Välillä tulee sitten kuuma ja hikoiluttaa.

Kovasti toivoisimme että uusi alku sielä itsestään ilmoittelisi :-)

Ensiviikolla jännitys tiivistyy, kun menkkojen pitäisi alkaa, mutta mielellään ei :-) kova vauvakuume pakottaa, näitä pieniä suloisia hymyhuulia on suvussa niin kuume senkun kasvaa ja kasvaa :-)

Kommentit (1)

Mulla on jo kp 31/27-28 ja kaikki tekemäni testit on olleet negoja, mut silti noin viikon ollu samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla. Testaamisen aloitin jo kp 25... =) Mut ei edes haamuja näy, tänään viimeksi Aconilla nega. Mut menkatkin on myöhäs, yleensä mulla on hyvin täsmällinen kierto. Mulle siis outo tilanne koko juttu. Taidan liiankin tarkasti seurata oireita ja miettiä, että liittyyköhän tämä nyt tädin tuloon vai raskauteen? Alaselkäkin on ollu kipeä silloin tällöin, mut eihän tässä auta kuin odotella ja katsella... Pidetään peukkuja ja annetaan plussatuulten puhaltaa! =)

Terkuin KJ25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat