Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

synnytyksestä 4kuukautta ja minulla ainakin 15 kiloa liikaa painoa. Enkä milään saa niitä pois!! Syöntiä olen yrittänyt vähentää, siis syönnillä tarkoitan herkkuja. Ja liikun sekä juoksemalla, kävelemällä että jumppaamalla. Mutta tuntuu ettei tuloksia tule eikä läskejä lähde!! Eikä imetyskään näytä auttavan painonpudotukseen...

Vihaan vartaloani niin paljon ja toivoisin etten lapsia olisi koskaan tehnytkään!!!!

MITEN SAAN ITSENI HILLITTYÄ ETTEN SYÖ ILTAISIN HERKKUJA SUN MUITA?????

ENKÄ HALUA KUULLA ETTEI SAISI LAIHDUTTAA KUN IMETTÄÄ KOSKA TIEDÄN SEN!! MUUTEN OLISINKIN JO LOPETTANU T KOKO SYÖMISEN MUTTAKUN PITÄÄ LASTA IMETTÄÄ...JOTEN TARVIN RAVINTOA.

ENKÄ HALUA KUULLA ETTÄ KYLLÄ SE SIITÄ AJAN KANSSA!! KOSKA TÄMÄ EI NÄYTÄ AJAN KANSSA LÄHTEVÄN!!!

AAARRGGHH!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (5)

ennen olin normaalipainoinen. hieman ennen lapsia olin lievästi ylipainoinen ja nyt olenkin jo ylipainoinen.

aina olen ollut hyvin helposti taipuvainen lihomaan eli aina pitänyt katsella mitä suuhuni olen pistänyt.

tuntuu että elämä on ihan p*skaa kun on noita läskejä. kun olin normaalipainoinen niin elämä maistui ELÄMÄLLE!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en syö vaaleaa leipää.

ruokaa syön lautasmallin mukaisesti ja ruokani ovat

aamupala

lounas

päivällinen

iltapala

mutta aina iltaisin alan sitten mässäämään vaikka mitä herkkuja. yhtenä iltana jäätelöä, toisena karkkeja, kolmantena voin tehdä MONTA voileipää missä vähärasvaista juustoa ja leikkelettä.

Muuten tosiaan syön terveellisesti ja suht pieniä annoksia ruokaa mutta paljon kasviksia ja hedelmiä

ylimääräistä..? Joku säännöllinen tavoite ja kaveri jumppaamaan mukaan niin ei pääse laistamaan ja tekeekin mieli enemmän pysyä ruodussa ettei laihdu kaveri enempää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat