Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

missä asut?? Siis mitä hyvää siinä kaupungissa/kylässä on, jota ei olisi ehkä jossakin toisaalla? Kerro!

Sivut

Kommentit (40)

Jälkeenpäin havainnut : hyvät baarit ja shoppailumahdollisuudet, kansainvälinen, taloudellisesti rikas, luontoa paljon keskustassakin,

muutamia sukulaisia ja tuttuja paikkoja lapsuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse muutin tänne ihan huvin vuoksi. Mietin asuessani vanhempieni luona vielä, että mihinkähän sitä lähtisi asumaan. Eräs tuttu sanoi, että muuta Lahteen, siellä on kivaa. Niin sitten muutin ja tänne jäin. Nyt on perhettä täällä ja ystäviä, mihinkäs sitä enää lähtisi. Ihan hyvin olen viihtynyt.

Kaikki muu onkin perseestä, päiväkotiin ei saa lastaan, koska pävkodinjohtaja on kateellinen himouskovainen, joka nyt vain on päättänyt, ettei pväkodissa ole tilaa meidän lapselle EDES silloin tällöin.

Lähikauppias on ahne paskiainen, joka just makseli isot lainat tosta vaan pois, mutta hintoja nostelee vaan koko ajan, vaikka on ainut kauppias täällä. Lisäksi koittaa myydä vanhentuneita tuotteita ihan pokkana. Paras juttu on se, että poistomyynnin tuotteet on NORMAALIHINTAISIA tai jopa kalliimpia, ei taida olla ees laillista. Laittaa nyt tarjoushintalappuja, joissa normaalihinta, huoh.

(varsinkin kun sen norm.hinnan näkee hyllystä :D )

Joo, ja yksi " hauska" juttu vielä, kaikki naispuoliset ihmiset n.30v:t ovat SAMANNÄKÖISIÄ. Samat hiukset, silmälasit ja ulkoilupuvut.

Pelottavaa.

Jee, onneksi ei tarvi kauaa enää täällä homehtua.

että mikä paikkakunta on kyseessä! ..jos vaan uskallatte:-) ettei vaan vahingossa jouduta kylään, missä kukaan ei puhu mitään vieraille tai jossa on outoja lastentarhanopettajia..:-) t. ap

Alani töitä ei ole tuppukylissä ja Helsinkiin en välitä lähteä. Täällä sentään työmatkat on kohtuullisia ja kaupunki sopivan kompakti: kaikkea löytyy, mutta ei liikaa ihmisiä.

No oon kai poikkeus, sillä olen itse hämäläinen ja nyt kyllä ihan eri mallisten ihmisten joukossa.

Tarttee sanoa hämäläisistä pari puolustuksen sanaa. Vaikka ny olis tiätty hyvä kuulla tätä puhetta ittenikin kun noin tätä uutta paikkaa mollasin. Niin sitä mää vaan ajattelin että se ov vaa se ensivaikutelma jos tuntuu ettei me hämäläiset noteerata miksikän. Me vaan alkuun kattellaan, mitä vieras itte meinaa. Mutta nin kai se on täälläkin, toi katteluaika vaan on kyä kymmene kertaa pitempi.

T. 4 :)

Paikkakunta on mukava ja sopivan kokoinen ja lisäksi tarpeeksi lähellä ja kaukana Oulusta.

Miehelleni on tarjottu viimeisen puolen vuoden aikana työtä Helsingistä kaksi kertaa, emmekä ole olleet innostuneita ajatuksesta muuttaa. Vaikka palkka ja etuudet olisivat toisessa työssä olleet 2000 euroa suuremmat kuin nykyisessä työssä, olisi elintasomme laskenut korkean hinta-tason takia.

enkä mitään vikaa löydä. Pelkkää positiivista. Kaikki lähellä, paljon erilaista tekemistä, ihana tunnelma ja ilmapiiri. En kyllä muuttais minnekään muualle. :)

tympeämpää, pahantahtoisempaa ja kateellisempaa luonnetta löydy kuin satakuntalaisilla. Karmeaa porukkaa. Mun vanhemmatkin katuu, kun sinne aikoinaan töiden perässä joutuivat. Onneksi ovat hekin pelastautuneet sieltä pois viettämään eläkepäiviä jonnekin miellyttävämpään paikkaan!

miehen opintojen takia täällä. Kokemusta on neljästä muustakin kaupungista Suomessa. Ei hullumpaa, joskin minun alani töitä voi olla vaikea löytää sitten kun sen aika tulee. Helsingin jälkeen asuntojen hintataso tuntuu todella kohtuulliselta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat