Vierailija

-Olen 26v. eikä mulla ole ammattia

-Olen ylioppilas, ammattikorkeakoulua kävin kolme vuotta ja lopetin

sitten kesken

-Tällä hetkellä olen työkkärin kautta työelämävalmennuksessa baarissa

-Tammikuussa menen 5kk kestävään talouskouluun

-Kevään yhteishaussa haen ammattikorkeakouluun ja ammattikouluun, saan lisäpisteitä tuosta työelämävalmennuksesta, koska on samaa alaa kuin ne koulutukset johon haen

Ajattelin, vain kun olen jo tämän ikäinen eikä mulla ole koulutusta.

Kommentit (6)

mutta aika hölmösti olet korttisi pelannut, jos lopetit amk:n 3 opiskeluvuoden jälkeen?? Ei ollut varmana enää paljon jäljellä. Nythän sinulla kuulostaa olevan suunnitelmia ja jatkoja valmiina. että jospa se siitä se ammattikin löytyisi...

Vierailija:

Lainaus:

mutta aika hölmösti olet korttisi pelannut, jos lopetit amk:n 3 opiskeluvuoden jälkeen?? Ei ollut varmana enää paljon jäljellä. Nythän sinulla kuulostaa olevan suunnitelmia ja jatkoja valmiina. että jospa se siitä se ammattikin löytyisi...

N. 10v. kestänyt vauvakuume pääsi niin pahaksi, että oli " pakko" yrittää raskautta. Melkein heti tärppäsikin ja nyt mulla pian 2v. tyttö.

T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä myös 26v ja olen kaksi kertaa aloittanut ammattiopinnot, mutta lopetin kesken. Vauvakuumetta olen potenut ja minulla on kolme lasta. Hain nyt syksyn yhteishaussa ammattikorkeaan, mutta en päässyt edes pääsykokeisiin. Keväällä yritän uudelleen ja toivon todella, että pääsen. Äitiyslomalla olen vielä, joten en vielä nyt tammikuussa olisi kouluun mennyt. Elämä olisi kyllä helpompaa, jos nyt olisi jo koulupaikka saatuna ja syksyllä voisi aloittaa opinnot.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat