Seuraa 

Onko meitä heinäsirkkoja kuinkahan monta enää listoilla?

Itselläni nyt kp36/28 ja enpä usko että ne menkat tänäänkään alkaa... maanantaina eli siis tänään (kun aika moni varmaan tämän nyt maanantaina lukee...kirjoitin tämän sunnuntaina...) teen testin. Voi kun odotan että Plussaa näyttäisi!! Mitä testejä olette käyttäneet? Mikä on teistä ollut se " varmin" tai luotettavin? Itse olen tehnyt ainoastaan apteekin omia testejä ja aika monessa tulee ihan tyhjiä kenttiä? vaikka olen tehnyt testit oikein. Vai osuuko ne sekundat aina mulle =)

Jännittää jo huominen testaaminen!! Mielenkiintoista miten sitä toivoo, että plussaa näyttäisi, mutta toisaalta pelkää myös sitä plussaa... Miten sitä pärjää sitten kolmen lapsen kanssa, kun juuri ostettiin autokin jne.

Mites muilla? pelottaako,mietityttääkö?

Me ollaan nyt tätä kolmatta ruksattu 1,5 vuotta joten eipä kuitenkaan häiritse vaikka nyt plussaa näyttäisikin ;D pikemminkin hyppisin kattoon!!!

+++++plussasäteitä kaikille heiniksille jos meitä täällä vielä on?!++++

Kommentit (5)

Kunnes toisin todistetaan =) Mulla nyt kp 32/27-28. Olen testannut apteekin omalla ja Aconilla. Ne on täs kierrossa näyttäny kaikki negaa. Elokuussa kun viimeksi sain plussan, sain sen apteekin omalla. Mut raskaus meni kesken rv 6. Olen tilannu mammaksi.fi sivulta testejä, tulee ehkä tänään kotiin. Teen tänään testin ja jos tarvetta, niin sit myös huomenna aamulla. Jos keskiviikkoon mennessä ei ole mitään tapahtunut, eli ei plussaa tai tätiä, niin sit otan yhteyttä terv. keskukseen. Jossain päin mättää, kun tämmöinen tilanne nyt on... =/

Mut paljon plussatuulia meille lopuille heinäkuisille!!! +++++++

Harmi, kun en nyt laskenut noita kp:itä ja yritin kalenterista katsoa, mutta en ollut merkannut menkkojani ylös. Mutta jos oikein muistelen, niin nyt olisi ehkä kp 33/30. Yhtään raskaustestiä en ole tehnyt tässä kierrossa. Pitäisköhän jo??? Aika menkkamainen olo on ja tänäänkin olen vaan äkästellyt kaikille ihmisille. Ei siis yhtään tunnu raskaanaolevalta. Mulla nimittäin on jo kaksi lasta ja tuore km 8/05, joten aika tuoreessa muistissa on, miltä pitäisi tuntua. Ehkä se täti sitten tulee ensi yönä.

Toivotaan vielä mukana roikkuville kuitenkin kovasti plussaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli täti tuli tänään, kp 33/27-28... Ihan hyvä, kun tuli, kun testit olleet negoja. Osasin odottaakin tätä, mut että näin venähti kierto. =/

Mut lennän tuonne elolintusiin kuumeilemaan!

Hyvää jatkoa kaikille, kanssanne on ollut ilo kuumeilla, piinailla ja keskustella! =)

Terveisin

KJ25

Täti tuli aamupäivällä. Taisi sitten olla jotain kp 34/30 (en ole kyllä ihan varma noista lukemista).

Sitten taas jälleen ovista odottelemaan. Siihen onkin taas 16 päivää, joten varmaan vasta sitten taas on jotain kommentoitavaa. Siirryn kp:itä vaan laskeskelemaan taustalle.

Onko vielä joku muu mukana heinäsirkoissa?

*peukuttaa plussaa* bd

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat