Vierailija

Enpä ole täällä ennen käynytkään mutta on äkäsempi puolisko suihkussa ja jätti tämän tähän auki.Tästä aiheestahan me ollaan keskusteltu jo pidempään ja periaatteessa olen valmis, mutta, on se vaan jotenkin niin nöyryyttävää ja alistetun tuntuista, kuin ei olisi mies eikä mikään.Vaimo ei halua syödä hormoneja, kierukka ei sovi, kortsu ärsyttää ja vie halut, kuulemma. Aika nurkkaan ajettu olo.

Sivut

Kommentit (41)

Sekö ei sitten vähennä vaimon naiseutta, kuten muka vasektomia miehen miehisyyttä? Haloo. Sitä paitsi, onhan se miehelle helpompi toimenpide kuin naiselle. Mutta miehet on justiin tuollaisia ruikuttajia...

Entäs esim. synnytys? Minä ainakin tunsin silloin itseni nöyryytetyksi ja alistetuksi yms. Eihän vasektomia muuta mitään muuta kuin sen ettei siemennesteessä ole enää siittiöitä. Meillä mies olisi mennyt siihen ilman muuta, mutta sattuu olemaan minua pari vuotta nuorempi eli alle 30 joten minä menin kun en todella halunnut pitkittää asiaa enää yhtään. Eikä kaduta, ihanaa seksiä spontaanisti ilman pelkoa ei-toivotusta raskaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Puolet avioliitoista särkyy. Seuraavassa suhteessa saattaa olla lapsettomuus ongelma, jos päätyy totaalisiin ratkaisuihin. Omassa elämässäni tein toisen pesueen yli nelikymppisenä. Onneksi en päätynyt 10 vuotta sitten totaali ratkaisuihin. Koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, minulla on nyt uusi liitto ja onnellinen perhe-elämä.

olen käyttänyt pillereitä lähes kymmenen vuotta, kierukasta vuoto oli valtavaa ja kortsu todella ärsyttää limakalvoja ja on tympeä muutenkin. Tuntuu vaan että miehille tuo alapää on niin pyhä ja arka paikka, että ajtuskin sinne kajoamisesta saa pissit housuun.

Ja biologinen tosiseikka on se että mies voi tulla isäksi melko vanhanakin. Itse lähestyn neljääkymppiä eli lapsentekoaikaa minulla on pari-kolme vuotta. Mies on 40 ja hänellä lapsentekoaikaa n. 20-30 vuotta. Jos siis tulee ero/kuolen, niin mies voi vielä perustaa uuden perheen. Minulla ei sitä mahdollisuutta enää ole!

Kyllä sitä vaimon annnetaan popsia myrkyllisä pillereitä mutta sit jos pitäiski itte ottaa vastuu ehkäisystä niin voi voi ku pitää oikein av:lle tulla kohtaloaan ruikuttamaan.

järkevin vaihtoehto.

Ja tottakai on järkevämpää, että operaatio suoritetaan miehelle: miehelle tuo on pikkuleikkaus, paikallispuudutuksessa. Naiselle taas isohko leikkaus nukutuksineen.

Ihanko oikeasti joku mies on niin itsekäs, että mielummin " laittaisi" puolisonsa tuohon leikkaukseen kuin että menisi itse???

Eiköhän perheissä nuo päätökset pitäisi tehdä sillä periaatteella, kummalle se on helpompaa ja vaarattomampaa kuin taantua itsekkääksi uhmaikäiseksi " en minä aikanaan" ?

Ai miehelle iso juttu???? Kyllä se kuule on mielestäni myös naiselle iso juttu jopa isompi. Surutyö pitää tehdä ja leikkauksena myös PALJON riskialttiimpi kuin miehen. Et miestäsi pyytäisi sitä tekemään..?

...ja käski laittaa tänne, et eihän se mitää sun hormooneihis tai muuhun " pyhään" vaikuta. Vain siittiöt häviää!

Mieheni siis kävi puolisen vuotta sitte samaisessa operaatiossa.

Sinne vaa, mars mars! Ei se sun miehisyyttäs millään lailla poista, päin vastoin, oletpa sitte itekkii tehny jotai hyvän asian puolesta :)

Miehelle ko. operaatio tehdään paikallispuudutuksessa, naiselle nukutuksessa ellei tehdä syn. yhteydessä niin silloin voidaan nukutuksessa tehdä koska kohtu on niin korkealla ja helposti muutkin " vehkeet" saatavilla ilman nukutusta. Äkkiä minä silti naisena toivuin tuosta, leikkauspäivän olin tosi kipeä, sitten jo helpotti. Ja viikon päästä ei enää ollut mitään oireita.

ap:n mainitsemien syiden takia.

Olin itse valmis menemään sterilisaatioleikkaukseen, mutta mies sanoi että miehille helpompi tehdä ja paranee nopeammin. Ja tosiaan mioes oli ok kunnossa jo seuraavana päivänä, ekat kuukaudet tosin piti olla kondomi suojana, mutta mies kävi vasta siemenneste testissä ja siittiöitä ei enään löytynyt.

Kiva harrastaa seksiä ilman pelkoa raskaudesta.

Jos et - toimenpide miehelle on huomattavasti helpompi kuin naisen sterilisaatio. Meillä mies totesi että minä olen tarpeeksi kauan huolehtinut ehkäisystä. Hän ei halunnut minun pumppaavan itseäni enää yhtään enempää hormoneja, eikä hän halunnut että minun vatsanpeitteiden päpi räpelletään sterilisaatiota vaan hän itse ajatteli että helposti homma hoituu näin. Nyt voi kaiken ilon ottaa irti seksistä- ei tarvitse kortsuja eikä pillerit ole turruttamassa naisen omaa hormonitoimintaa - näin naisenkin himot saa jyllätä ihan vapaasti ja miehelläkin on paljon mukavampaa.....

Voi kamalaa kun joudut ihan miettimään ehkäisyasioita itsekin! Mielummin vaan vaimolle hormoneja tms., pääasia, ettei miehen tarvitse vaivata itseään mokomalla asialla.

Meillä mies ei tahtoisi lisää lapsia, mutta ei suostu sterilointiinkaan. Ehkäisy ollut aina minun kontollani, mutta hormonit tietää täyttä selibaattia, myös hormonikierukka, vaikka olisi kuinka vähäiset hormonimäärät. Kuparikierukka tietää kuukautisia joka 3.viikko, mutta siihen oli lopulta pakko kääntyä, koska kumien kanssa tuhraaminen alkoi etoa. No lopputulos on nyt sitten että vauveli ja kierukka olivat tuolla masussa ihan sulassa sovussa keskenään.

Minun miehelleni on kuulema itsestäänselvää että hän hoitaa tuon puolen asiasta sitten kun aika on, se kuulema vähintä mitä hän voi tehdä huomioiden sen mitä kaikkea minä (ja naiset ylipäänsä) käyvät lävitse kun ovat raskaana, synnyttävät, syövät pillereitä ja ties mitä.

Ota se pää sieltä hanuristasi ja aattele muitakin=vaimoasi, kuin itseäsi!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat