Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuleekohan monille mieleen, että oman neuvolan terkka saattaa lukea myös pinoja? Täytyy myöntää, että ne kittumaisimmat ja toisaalta mielenkiintoiset tapaukset käyn katsastamassa..ja kyllä teksti paljastaa ketä on kukin.Hyvänä apuna myös La ja syntyneet listan lukeminen.

Utelias-se tottavie olen.Olen myös nuori ja vauvakuumeinen perheellinen kätilö/th..

terkkuja vaan sellasille joka miettii kuka mahtaisin olla... paikallani on tällä viikolla sijainen ja vuosilomaa vietän.

Kommentit (14)

Mulle se nyt olis ainakin aivan sama jos kävis th niitä lukemassa. Samoja asioitahan mä sille puhuin, mitä tuonne odotus-puolelle kirjoitin. Ei kai siel kukaan mitään kaameita paljastuksia tee? En oo ainakaan nähnyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Tuleekohan monille mieleen, että oman neuvolan terkka saattaa lukea myös pinoja? Täytyy myöntää, että ne kittumaisimmat ja toisaalta mielenkiintoiset tapaukset käyn katsastamassa..ja kyllä teksti paljastaa ketä on kukin.Hyvänä apuna myös La ja syntyneet listan lukeminen.

Aika sherlock olet ja todella paneutunut asiaan, jos noilla tiedoilla varmaksi voit sanoa kuka kukin on :D.

Ja kettuakos sillä väliä vaikka jonkun th tunnistaisikin?

Monet " marisevat" th:sta aivan turhaan ja vääristelevät asioita.Tekstistä huomaa etteivät he ole ymmärtäneet ehkä asiaa ollenkaan.Koti ym oloista saa hyvän rivienväli kuvan . Loppuraskaudessa tuskastuvat ja purkavat tuntojaan täällä, silti ollaan vastaanotolla pokerina ei mitään..

Joskus jotkut vanhemmat ovat aivan hakoteillä ja jotkut taas äärettömän mielenkiintoisia.En fanaattisesti etsi niitä tuolta, luen jos aikaa ja sattuu kiinnostamaan.

suhtautumisesi häneen kuitenkin muuttuu jos epäilet jonkun olevan asiakkaaksi siksi toisekseen koita tehdä raja työn ja vapaa-ajan välille

terv. hoit. myös

olen perheellinen, jolla taapero, vauvakuumetta ja voisin vaikka olla odottaja.Enhän minä sitä tietoa etsi fanaattisesti.Lukeehan täällä monet samoja asioita ja tunnistavat omia tuttujaan/naapureitaan jutuista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat