Seuraa 

Nyt tosiaan tarvitsisin apua. Olen syönyt clomeja kp 3-7. Nyt on menossa kp 11 ja aloitin tänään tikuttelemaan ovista. Ongelma onkin siis, että testi viiva oli selkeesti paksumpi kuin kontrolliviiva eli ovulaatio olisi tapahtumassa piakkoin. Mutta siis nyt jo näin aikasin kierrossa. Onko testi ihan luotettava ja onko tosta aikasesta ovulatiosta jotain haittaa? Vai onko jokin muu vaihtoehto tolle tulokselle?

Sen verran taustoja, että mulla kaks poikaa clomeilla saatu.Ongelmana on pco. Ensimmäinen tuli 1tbl x5 ja toinen 2tbl x5.Molemmissa oli seuranta Naikkarilla.Nyt kävin " tavallisella" gynellä ja määräs heti ton 2tbl ilman seurantaa.

Naikkarilla kun olen käynyt kontrolliultrissa ovikset oli tulossa ekalla kerralla kp14-16 ja tokalla kerralla vasta kp17-18

Kiitos paljon jo etukäteen.

Nilli

Kommentit (1)

Oletko aikaisemmin tikuttanut ovista vai onko tämä eka kerta. Sen perusteella millaisia aikaisempia tuloksia olet saanut varmaan osaisi vähän aavistella että mikä on homman nimi. Eli jos sulla ovistestit toimii ok niin sittenhän se on selkeä ovis!

Mulla on korkea LH (18) ihan kokoajan eli se tarkoittaa sitä että en voi tikuttaa ovista kun se ovistesti antaa jatkuvasti plussaa oli sitten kp 1 tai 26. Eli onko sulta otettu LH (verikoe)? Oviksen ajankohtahan sattaa suurestikkin meillä pcolaisilla vaihdella riippuen kierron säännöllisyydestä/ säännöttömyydestä.

Tsemiä tikutteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat