Seuraa 

Heipparallaa!!

Olikos teen juonnissa jotain rajoituksia, kun on raskaana..ihan vaan varmuudeksi haluaisin tietää;)

Kommentit (4)

Jossain näin suosituksen 4 kuppia päivässä.

Lisäks kannattaa muistaa että jos teen kanssa syö jotain nii tee heikentää ruuasta saatavan raudan imeytymistä, ihan ku maitotuotteetki.

Tuli mieleeni että täytyis varmaan " kuunnella" omaa kroppaa, kun mulle on pariin otteeseen käynyt niin että kun oon juonut putkeen pari isoa mukillista teetä niin tulee huono olo. Mistään muusta jutusta ei tule ja raskausviikkojakin jo 25. Että itse juon aamuisin yhden ja iltaisin toisen kupillisen teetä. Kai se on vähän että kohtuus kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim kamomilla-, minttu- ja ruusunmarjateetä voi kyllä ymmärtääkseni juoda, varsinkin jos sitä keittää omista kasvattamistaan kasveista. Kaikkea tietnkin järjen kanssa ja kohtuudella... Persiljalla, salvialla, rosmariinilla ja muutamalla muulla on SUURINA MÄÄRINÄ verenvuotoa lisääviä vaikutuksia, joten itse jätin ne väliiin. Ruoanlaitossa ovat kyllä ihan vaarattomia. Niin ja luontaistuotekauppojen erilaiset lääketeet voivat olla vaaraksi, koska niiden koostumusta (ja ainesosien kasvupaikasta) ei voi tietää. Tarkoitan siis näitä kiinalaisia ym. valmisteita...

Lisäksi muistan lukeneeni jotain, että vihreä tee ei olisi hyväksi raskausaikana. Korjatkaa tai tarkentakaa te, jotka muistatte paremmin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat