Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Aloitampas uuden pinon kun en ainakaan huomannut et se olis jo aloitettu..

Kuumeilurintamalla ei mitään uutta...Sitä lekuriaikaa vaan odotellaan.

Kohta pitäis selviytyä kauppaan, kunhan saan tuon viikarin vaan kiinni ja vaatteita pukemaan ;)

Mukavaa alkavaa viikkoa!

Sivut

Kommentit (38)

Täälläkin vielä piinaillaan ;) Välillä on edelleen menkka tuntemuksia ja välillä jotain muuta paineen tunnetta masussa.. Rinnat ei ole edelleenkään kipeät.. Jedeleden kanssa samat toiminnat eli itsekin ravaan vessassa koko ajan tarkistamassa tilannetta ;) Yölläkään en saanut unta, kun mietin et kumpia kipuja ne mahassa tuntuvat on?! Kyllä sitä pientä ihmislasta piinataan ;D En muistanutkaan, että nämä päivät olisivat näin jännittäviä =) Mies vaan on tosi rauhallinen.. :S Se ottaa enemmän stressiä muutosta, minä en jaksa just nyt sitä taas stressata ;D

Viimeinen lomapäivä tänään ja huomenna taas arkeen ja töihin.. pakko siis mennä toimimaan!! Joululahjoja kyllä enemmin paketoisin kuin noita muuttolaatikoita pakkaisin.. :(

Kysymys kaikille: mitä te harrastatte??

*Matilda*

Pahoittelut tädin runnomille, uutta yritystä kohti sitten vaan...

Mä kans olen miettinyt noita ovistestejä, mutta en saa vielä aikaiseksi, että tilaisin. Pelottaa, että alan sitten stressata vieläkin enemmän. Toisaalta ei sitten tarvitsisi välttämättä niin isosti stressata ja miettiä, jos huomaisi, ettei ovuloikaan välillä ollenkaan.

Koulutehtävien keskeltä

Mii-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ymmärrä miten tarkenen sitten kun ilmat kunnolla kylmenee..

Me ollaa asuttu jyväskylässä nyt vasta pari kuukautta. Asuttiin vuosi muualla ja muutettiin sinne muualle täältä jyväskylästä ;)

Jyväskylä on ihana paikka, pidän tosi paljon.

Mulle jyväskylässä ihanin paikka on varmaan tuo hipposhalli \o/

Tietysti nuo ihanat kävelytiet rantoineen on ihania käpöstellä..

Mutta nyt jotain syömistä kattelemaan.

=)

Perästä tuun huomenna varmasti...Oon ollu niiiin kiukkunen taas että tiedän että täti sieltä tulee. Tosin kun en oo ikinä sitä plussaa testiin saanu ni en oikeen tiiä että säilyykö tää ennen menkkoja oleva kamala mieliala myös sillon kun raskautuu.No mäkin yritän repii riemut pienistä asioista..ainakaan ei häissämme tartte sitten olla viimesillään, vaan on vaan nätti maha:) (toivotaan ainakin)

Taas tollanen vesikeli on. Ihan mälsää. Mun pitäs tässä yks essee tehdä, mutta mietin just että pääsisinköhän yhestä kurssista läpi tekemättä sitä..ei jaksais..

Lauantaina lähden Helsinkiin äidin luokse kyläilemään 1.5 viikoks. Pistäs ostella vähän joululahjoja ja sellasta. Päätettiin miehen kanssa että nyt ollaan joulu täällä jyväskylässä kahdestaan kun kaks edellistä oon ollu brasiliassa (mieskin oli viime jouluna mun kanssa siellä).Oisin kyllä mieluustio nytkin, mutta ei vaan onnistu..Jänskää vähän kun en oo ikinä tehny mitään jouluruokia ja petyn kumminki jos niist ei tuu yhtähyviä kun mummon ja äitin tekemät:)

Pitää lähtee siivoomaan keittiötä, se on kun pommin jäljiltä..

-beijaflor

ps.Oisko kohta jo sen listanteon paikka kun uusiakin on ihan kiitettävästi ilmaantunu..?

[color=green]Huomenta täältäkin! Ihme vilutus on mullakin, ollu jo muutaman päivän.Myös rintoja kolottaa oudosti.. Jotain menkkatuntemuksia edelleen, mutta.. en sit tiiä. Odotellaan ja katotaan, mitä tapahtuu! *peukut pystyssä* Tänään siis kp26/26-27..eli ei ainakaan montaa päivää enää tartteis ootella suuntaan eikä toiseen! Hui..

Camelot, minä myös siellä neuvolassa ravasin tiuhaan.. Mulla oli LA 28.2.04 muutes, mutta poika syntyi vasta 11.3. Lastenneuvolassa käytiin Heinosen Sirkan luona. :) harmitti muuton myötä ihan hirveesti tosiaan, että joutui neuvolaa vaihtamaan, kun tuolla oltiin liki 4 vuotta käyty!

Hitsi, mä en kyllä nyt oikeesti tiedä että mitä tää on.. Jotenkin on niin kumma olo, mutta sit taas toisaalta ei. Ja mikä menee mielikuvituksen/jännityksen piikkiin!?! ;D Jännittää ihan hirveesti! :)

Toivottavasti Pyry ja Kathy, jotka oli illalla / aamulla tuonne vanhaan pinoon kirjoitelleet, huomaavat tän myös... Pyry: TOSI hyvä vinkki oli se että sut tunnistaa polkupyörästä! *reps* Voidaan antaa kerran viikossa lisävihje, niin ehkä sit joskus ens vuonna jo tunnistetaan, jos yhtä aikaa satutaan tuonne.. :D Me voidaan päivystää tossa kuokkalanpellon risteyksessä sitten oikeeseen aikaan, heheheh :D

Nyt ei muuta kuin mukavaa tiistaita kaikille ja Matildalle ainakin plussatuulia myöskin! Jospa nyt oiskin oltu kumpikin ihan väärässä ennakkoaavistuksinemme.. bdbdbdbd :)

*Jedelede

Minäkin pikaisesti... ;)

Mitenhän Matilda jakselee?!?!! Taitaa olla niitä muuttokiireitä, niin ei ole tänne ehtinyt tänään..

Tänne ei uutta, ihme v*tutuspäivä menossa.. En tiiä johtuuko vaan menkoista vai mistä, mutta kaikki menee ihan mönkään ja alkoi ahistaa kaikki.. :/ Mieskin on ollu tänään rasittava pölvästi.. Ja joku rimakauhu tän kuumeilun suhteenkin iski hetkellisesti... äh. No, nyt on viikonlopuksi hommia tiedossa, joten ei pitäis ehtiä liiemmälti pohtimaan tälläisiä.. Huomenna aamulla esikoisen kanssa kaupungille, joululahjoja ja -verhoja ym ostelemaan.. Eli jos joku näkee reilu 3veen näköisen vaalean pojan äitinsä kanssa kävelemässä, niin huikkaskaa! ;D

SItten pitäisi saattaa korttiprojekti loppuun ja laitella noita jouluvaloja ym. ;) Siivoillakin ehkä vähäsen.. Siinähän se viikonloppu sitten hujahtaakin! ;)

Mutta nyt ruuanlaittoon! Mukavaa viikonlopun alkua kaikille ja toivotaan sitä lunta nyt tänne meille päin, eikös joo! ;)

ps. sitä listaa moni oli jo kaipaillut.. katsotaan jos minä yrittäisin jotain koota tässä, mikälil kerkeän.. Maanantaina voisin ainakin sitten ehtiä taas paremmin. Mutta jos joku muu haluaa/ehtii, niin saa toki tehdä sen! ;)

Kuulostaa aika lupaavalta Jedelede ja Matilda noi teidän oireet..Toivotaan että plussa tulis tädin sijasta. Ilmotelkaahan miten käy!

Mulla vissiin nyt kp25/27-28..tänään tuli aamulla kaks sellasta aivan älytöntä vatsakramppia, mitä mulla on yleensä menkkojen aikana, koskaan ei oo ollu ennen menkkoja joten en nyt tiedä että alkavatko aiemmin vai mikä on. Mun toiveajattelu raskaudesta senkun kasvaa taas..on nää kauheita nää loppukierrot..oon osannu olla ajattelematta vauvajuttuja niin hyvin ja nyt tää kierron loppu on samanlaista kuvittelua ja toivomista kun aina ennenkin. Toivon vaan et kp12 harrastettu puuhailu tuottas tulosta.

No saapi nähdä...viikonloppuna selviää...

Joku kyseli harrastuksista. Harrastan kaikkea musiikkiin liittyvää (soitan itse ja sävellänkin vähän),afrotanssia ja capoeiraa (jota tosin nyt en oo harrastanut jyväskylässä vaikka täällä onkin capoeiraseura). Yritän myös lenkkeillä ja käydä uimassa.Ja sit rakastan elokuvia, niitä tulee katteltua melkein päivittäin. Siinäpä ne tais ollakin..

Toivotaan että tän viikon piinailijat vois siirtyä ens viikolla odotuspuolelle:)Tietenkään pinokavereita unohtamatta!

[color=deeppink]Ja tervetuloa mukaan uudetkin! :) Kyllä sitä väkeä pikku hiljaa rupeaa löytymään.. Kiva! :)

Täällä on TODELLA piinalliset päivät menossa.. Kp 27/26-27 ja mahaan koskee JÄNNITYKSESTÄ niin kovasti, että en enää tiedä, koskeeko siihen muuten! :S Rinnat on edelleen oudontuntuiset, mutta.. En minä tiiä MITÄÄN! *sekoaa* ;D

Koko ajan ramppaan vessassa tarkistamassa tilanteen pahinta peläten.. Mutta toivotaan parasta! bdbdbd En muistanutkaan, että tää oli NÄIN hirveetä tämä odottelu.. :/

En PYSTY nyt ajattelemaan tai kommentoimaan mitään, toivottavasti ymmärrätte.. sori siis pelkkä omanapaisuus! :O

Matilda muutes, arvelinkin, että muuttokiireet ja muut vie sen verran aikaa, että tuskin ehdit missään välissä maileja kirjoittamaan.. ;) Koeta nyt tänne kuitenkin tilannetiedotukset ehtiä laittamaan, jooko? :) Sinnekin plussatuulia, toivottavasti eilisiltaiset menkkatuntemukset oli huijausta... bdbdbd

Mukavaa keskiviikkoa, harmaasta kelistä huolimatta! :)

Tulipahan nukuttua, melkein 11 tuntia. Voi olla, että vaikutta tää eilen yllättänyt flunssa. Aamulla oli kurkku kipee ja lopulta alkoi nenä vuotaan kunnolla. Toivottavasti ei nouse kuume, on vähän sellanen olo.

Joku kyseli kauanko on asunut Jyväskylässä. No, Me ollaan asuttu muutamaa päivää vaille 11 kuukautta siis vuosi tulee täyteen joulun välipäivinä. Muutettiin tänne miehen työn perässä.

Harrastuksia mulla on jonkin verran. Posliininmaalaus on niistä tärkein. Lisäksi tulee luettua, lenkkeiltyä ja kerran viikossa käytyä uimassa, tosin tällä viikolla taitaa jäädä väliin, jos olo jatkuu tälläsenä.

Omasta navasta: Taisin saada takaisin nää todella epäsäännölliset kuukautiset, mitkä oli ennen pillereitä, mutta ajattelin katsoa joulun yli mitä tapahtuu ja sit soitella lääkäriaikaa, jos vaikka selvittäisivät mistä tää johtuu. Tosin mulla on aikas vahva epäily, mikä syy on takana.

Lopuksi toivottelen

Jedelede:

Aika hauska sattuma, että ollaan molemmat siellä Hervoksen luona käyty =) Tosi mukava ihminen ja muakin harmitti ihan kamalasti sillon kun muutettiin pois, kun joutui neuvolaa vaihtamaan. Ollaan varmasti siellä joskus istuttu vierekkäin, minä ainakin olin todella usein nähty " vieras" siellä..Muistankin ne valokuvat siellä. Ihana oli katella niitä ja haaveilla omasta =)

Pari kertaa pojan synnytyä kerettiin käydä siinä viereisessä Lillin huoneessa ja vhintäänkin yhtä mukava oli hänkin =)

Tänään jos yrittäis joulukorttihommia aloitella...

Mukavaa tiistaipäivää ja plussaonnea piinailijoille, teillähän on jännät päivät edessä =)

Meillä on ollut tuikitavallinenpäivä. Yö sitten olikin taas huonoin pitkästä aikaan, mutta jospa ensi yönä taas nukuttaisiin puolen tunnin pätkiä pidempään:)

Mä olen asunut Jyväskylässä viisi ja puoli vuotta. Opiskelemaan tänne aikoinani tulin, mutta valmistuminen ei silti häämötä vielä ihan lähiaikoina :(

Tässä meidän napa, eiköhän nämä jutut tästä vähän laajene, kun tullaan paremmin tutuiksi :)

Ninnu

Ja oliko se Kathy, epäiletkö sinäkin olevasi raskaana?

Mä olen melkein kade teille, kun teille on noin lyhyt ja säännöllinen kierto. Mulla ei ole mistään säännöllisyydestä mitään viitettä :(

Tänään mennään tapaamaan muita paikallisia mammoja ja lapsia, kivaa! Ruoka on jo uunissa ja tenava nukkumassa. Josko sitä vähän siivoaisi :)

Saas nähdä koska sählään oman nimeni tuohon loppuun. Toisessa paikassa jossa kirjoittelen, päätän aina viestini " oma nimi ja tenavan nimi" :)

Ninnu

Beijaflor, me tässä kans mietitään että mitä tehdä jouluna. yleensä oltu minun vanhemmilla (lasten mummolassa) ja anopin luona pistäydytty kans. Nyt eka joulu tässä omassa kodissa ja haluttais olla tietty mahd.paljon täällåä, ois ihana laittaa kaikki. Mut se nyt vähän mietityttää, että kun kaikki sitten asuu yli 100km:n päässä (itään päin) että tyhmää meidän täällä keskenämme on koko joulua olla.. mutta missä välissä sinne ja mitä sitten.. äh. kamalan hankalaa. Ja haluisin kovasti laittaa ite kaikki jouluruuat ja kinkut ja muut, mutta en kans oo koskaan tehnyt ja epäilen, että mitä niistäkin sitten tulee.. tai no, itehän niitä sit söis, mutta uskaltaisiko sitä ketään sitten edes pyytää käymään tänne tai muuta.. no, mietitään mietitään..

Peukutukset sulle Beijaflor myöskin! Mulla kyllä valitettavasti kanssa toi " äkäisyys" oli viime päivien " oire" ja siitäkin vähän jo tätä enteilin.. :/ Mutta toivotaan sulle kumminkin parasta!

Tosiaan..aivan KAMALA keli! No, onneksi huomisesta eteenpäin taas pakastuu ja viikonloppuna pitäisi tulla luntakin! Jee.. ;)

Ja nyt ruuanlaittoon! :)

piti vielä alkaa sulle raapustaan =)

Mulla oli laskettuaika 22.1 ja poika antoi odotuttaa itseään 6.2. saakka =) Eli viikolla 42+1 syntyi 8| Oli siinä odottamista.

Mulla oli pari kertaa lääkärinä Ilola(?), joka oli todella tympeä ja en tykännyt yhtään, sitten joinain kertoina semmonen aika nuori nainen joka ei hirveän symppis ollut hänkään...

Mutta siitäkin jo kulunut aikaa hirmuisesti, voih...;)

Sullahan on jännät paikat käsillä, peukut on pystyssä täälläkin =)

Nyt muussin tekoon, jee!

TUlihan sitten nukuttua pitkään... ;D

Mies vei pojan tänään hoitoon joten minulla oli ikäänkuin vapaa-aamu. Ei kai se pahaa tee, nukkuminen näes, mutta jotenkin menee aina päivä ihan hukkaan...

Poika on osa-aika hoidossa eli 13 päivää kuukaudessa. Oli puolentoista viikon paussi hoitajan koulunkäynnin takia, ja nyt on pojan oltava hoidossa melkein joka päivä. Eipä silti, Jami tykkää olla hoitopaikassaan, siellä on samanikäistä seuraa ja paljon aktiviteettia.

Minä harrastan kissakasvatusta (hyyyvin pitkällä aika säteellä... :D), koirien kanssa touhuilua ja paaljon käsitöitä - milloin vain ehdin. Meidän karvainen kööri alunperin saikin meidät ajattelemaan että omakotitalo olisi sittenkin meille se ideaalinen elinympäristö... :)

kaksi koiraa ja tällä hetkellä viisi kissaa ulkoileevat edelleenkin päivittäin omassa pihassa, koirat vapaasti (koko takapiha aidattu) ja kissat omassa katetussa tarhassaan (käynti meidän makuuhuoneen ikkunan kautta.)

Minulla on menossa jonkinlainen " vaihdevuosikuuri" -hormooneja, joiden jälkeen pitäisi ensin tulla ns. tyhjennysvuoto ja vasta sitten ihan normaalit menkat. Edellisen hormoonikuurin jäljiltä jouduin menemään 2,5 viikon menkkojen alun jälkeen lääkäriin uudelleen, kun vuotaminen ei vain loppunut. :(

Toivotan onnea kaikille joilla mahdollisuutta plussaamiseen on!

Tänne ei kuulu kerrassaan mitään uutta..kuume on lähteny,mut kurkku on viel vähän kipee.

Mäkin testailen ens viikolla jos niin onnekkaasti kävis ettei täti ilmaantuiskaan.Mulla on tosi säännöllinen kierto, joten yleensä en tosiaan ehdi edes ajattelemaan testaamista kun niin tarkkaan täti ilmestyy.Luulen tosiaan että syyskuulle siirrytään mut sen eteen tehdäänkin sitten ihan hulluna töitä:)

Onpas ollu hiljasta tänään pinossa,pistetäänhän iltaa kohti vipinää:) tai huomenna viimeistään.

GALLUPPIA:kuinkas kauan ootte asustelleet Jyväskylässä?Ite oon vaivaiset 2.5 kuukautta

Tulipahan nukuttua, melkein 11 tuntia. Voi olla, että vaikutta tää eilen yllättänyt flunssa. Aamulla oli kurkku kipee ja lopulta alkoi nenä vuotaan kunnolla. Toivottavasti ei nouse kuume, on vähän sellanen olo.

Joku kyseli kauanko on asunut Jyväskylässä. No, Me ollaan asuttu muutamaa päivää vaille 11 kuukautta siis vuosi tulee täyteen joulun välipäivinä. Muutettiin tänne miehen työn perässä.

Harrastuksia mulla on jonkin verran. Posliininmaalaus on niistä tärkein. Lisäksi tulee luettua, lenkkeiltyä ja kerran viikossa käytyä uimassa, tosin tällä viikolla taitaa jäädä väliin, jos olo jatkuu tälläsenä.

Omasta navasta: Taisin saada takaisin nää todella epäsäännölliset kuukautiset, mitkä oli ennen pillereitä, mutta ajattelin katsoa joulun yli mitä tapahtuu ja sit soitella lääkäriaikaa, jos vaikka selvittäisivät mistä tää johtuu. Tosin mulla on aikas vahva epäily, mikä syy on takana.

Lopuksi toivottelen ERITTÄIN PALJON PLUSSAONNEA KAIKILLE!

Vitsit, en ole tänne Jyväskylän pinoon paljoa ehtinyt kirjoitella. Mutta nyt sitten vähän pikaisesti.

Harrastuksista oli gallupia. No, minä olen parantumaton " hikilinko" . Muista harrastuksia ei käytännössä ehdi olemaan. Joskus vähän yritän askarrella, mutta olen siinä ihan viisivuotiaan tasolla =)

Joulun vietosta oli myös jotakin kommenttia... Onnea vaan kaikille joulukyläilyjen suunnittelijoille. Minä olen jo ensimmäiset riidat aiheesta käynyt. Odotan kovasti sitä, kun meille tulee pieniä lapsia ja muut voivat kerrankin tanssia meidän pillin mukaan. Nyt me miehen kanssa ravaillaan ympäriinsä, kun meille se on niin " helppoa" . Hitsi, tänään on niin huono päivä, että ärsyttää tuokin asia. Vaikka oikeasti on tietty mukava mennä valmiiseen pöytään, vaik vähän joutuu matkustamaankin =) Inhoan ruuanlaittoa, joten jouluherkut olisivat minulle ihan ylisuuri ponnistus.

Jyväsmammojen tapaaminen kuulostaa ihanalta, sitten joskus. Miulla ei oikein ole täällä potentiaalisia mammakavereita, joten ne tulevat varmasti sitten tarpeeseen! Nyt kuitenkin kuumeilen vielä anonyymisti, joten en rohkene mihinkään lähteä näyttäytymään =D

Nyt pitää lähteä kuntosalia kohti. Päivän paras juttu. Sitten illalla kotona pitäisi aktivoitua, kun olisi kierron kriittiset ajat käsillä. Huoh, ei yhtään hotsita.

Laittakaan jyvikset plussa-aalto liikkeelle, niin itsekin vähän taas piristyy!

Voi itku tuota keliä, toivon todella että sitä lunta aölais piakkoin satamaan taivaan täydeltä.

Vois olla paikallaan lumisadetanssi ;)

Ihanaa, nyt on joulukorttiurakka aloitettu. Kummitytölle meinasin alkaa väsertämään itse muistipeliä tuttujen ihmisten kuvista.

Aikamoinen väsääminen, mutta mitäpä sitä ei tekisi lapsen vuoksi =)

Matildallahan on jännät paikat. Minun ainakin tullut testailtua monen monta kertaa tän vuoden aikana ja aina ne pahat päivät on ilmaantunut just negatestin jälkeen. Siinä tietty jännitys laukee...Välillä ollut menkatkin myöhässä ja toivo noussut korkealle, mutta vissiin sitä stressannut niin paljon että saanut ne menkatkin siirtymän =)

Pahoittelut tädin tulosta Jedeledelle, uudella innolla eteenpäin ;)

Onko kukaan käynyt uudessa gigglin marlinissa? Kävin viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa ja tosi sekava paikka oli. Baari-iloittelut ei suuremmin harrastuksiin kuulunut ennen lastakaan, mutta mukava päästä välillä rentoutumaan =)

Voi kumpa itekin osais kutoa, olis tosi hyvä taito. Kukakohan mulle opettais kutomaan pipon? =)

Mutta nyt kakkavaipan vaihtoon, yäks =P

p.s Nyt on tullutkin paljon uutta väkeä listoille, että pitäisköhän se esittelypino tehdä? =)

Olis mukava jos kaikki me päästis tuonne odotuspalstalle siirtymään niin sitten vois vaikka yrittää tapaamistakin sopia=) Esikoisen aikaankin oli jyvsmammojen tapaamisia mutta niihin en uskaltautunut mukaan..

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat