Vierailija

Menkat vasta vajaa viikon myöhässä, mutta koska yleensä säännölliset, niin epäilykset heräs. Raskaus olis enemmän kuin toivottu, yritetty on jo pitkään (vuoden verran) ja jotenkin olen jo luopunutkin toivosta saada toinen lapsi.

Ja koska pelottaa, etten oliskaan raskaana en halua rynnätä vielä ostamaan raskaustestiä ja kokea mahdollista pettymystä. Siksi kyselen, että mitä ihan ensioireita teillä on raskaudessa/raskauksissa ollut? En oikein muista, mitä itselläni oli ekan raskauden kohdalla, paitsi etovaa fiilistä ja vilu koko ajan. Nyt vaan yhtäkkiä havahduin, että mulla on ollut jokusen päivää vilu ja tänään aamulla tosi etova olo. Kahvikaan ei maistunut. Tuleeko oireet jo näin nopsaa?

Tiedän, että tää on typerää pähkäilyä, mutta kun jotenkaan en vaan halua vielä testata...

Kommentit (14)

Taidan kertoa huomenna kun vietämme vuosipäivää. Kuinka sattuikin. Myös odotan, että pääsen kertomaan lapsellemme, että hänestä tulee isoveli. Hänelle ei kuitenkaan ehkä kannata kertoa ihan vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei kai tässä auta muu kuin vaan köpötellä sinne apteekkiin. Hullukshan tässä muuten tulee ja töihinkään ei pysty keskittymään. Tosin enpä taida pystyä keskittymään testin teon jälkeenkään, oli vastaus sitten positiivinen tai negatiivinen.

Taidan olla raskaana. Kaksi viivaa. Huh huh. Nyt on kyllä epätodellinen olo. Ei voi olla totta! Onko?! Vuoden yrittämisen jälkeen... En tajuu. Voi kun kaikki menis hyvin...

Minulla oli oireina arat ja turvonneet rinnat, niistä mies veikkasi että olen raskaana. Seuraavaksi tuli väsymys ja lievästi etova olo. Toivottavasti oireesi merkkaavat vauvaa!

Ekat oireet voi tulla jo ennen kuin menkat on edes myöhässä, joten jos sulla on jo melkein viikon myöhässä, niin saa niitä oireitakin jo olla!

Mulla menkkojen piti alkaa lauantaina ja edellisenä tiistaina alkoi oireet, eka rinnat kipeytyi ja turposi, sitten tuli väsy ja vilu ja huimaus ja sitten kahvi tekikin jo pahaa. Juu ja raskaana olin, testin tein kun menkat päivän myöhässä.

hiukan myöhemmin tuli etova olo ja kamala väsy, ja kun menkat oli vielä 9päivää myöhässä, tein testin vaikka tiesin olevani raskaana oireitten perusteella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat