Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä olen esikon kanssa 38v ja kuopuksen täyttäesä 15 olen 40v.

Oijjoi...mitenköhän sitä muistaa enää mitään teini-iästä tuossa vaiheessa? :D

Sivut

Kommentit (86)

Kaksikymppisen mielestä 50:sellä on toinen jalka haudassa ja 70:sen mielestä 50-vuotias on nuori ja elää parhaita vuosiaan.

Mikä kumman pakkomielle jengillä on pyrkiä loukkaamaan itseään vanhempia?

Uskokaa tai älkää te kaikki vanhenette. Jollette kuole nuorena. Kumman valitsette?

Kuulostaa kuin jotkut nuoremmat äidit täällä luulevat elämän loppuvan neljäänkymppiin. Heillä se taatusti loppuukin, kun asenne on jo nuorena tuollainen.

Vai onko elämänne niin merkityksetöntä, että saatte parhaat kicksit vittuilemalla? Nauttikaa nyt sen sijaan siitä omasta nuoruudestanne, joka hiipuu päivä päivältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esikoisen kanssa olen 36 ja kuopuksen kanssa 43,eli ei mikään ihan ikäloppu onneksi.

Vierailija:

Lainaus:

Minä olen esikon kanssa 38v ja kuopuksen täyttäesä 15 olen 40v.

Oijjoi...mitenköhän sitä muistaa enää mitään teini-iästä tuossa vaiheessa? :D

Vierailija:

Lainaus:

Joten esikoisen ollessa 15-vuotias, tulen olemaan vähintään 51-vuotias :o)

Olen samaa mieltä, että mukavaahan se vaan on, ettei olla äitejä kaikki samanikäisinä.

Ja sille, joka meuhkasi, että 40- ja 50-vuotiaat ovat jo vanhoja, sanoisin lempeästi hymyillen, että odotahan vuosia muutama niin huomaat, että ei tuon ikäiset ole vielä vanhoja lainkaan. Mummoni (nyt 90v) oli mummo-tyyppinen jo päälle 60-vuotiaana. Oma äitini, nyt 63v., pelaa 6 tuntia viikossa tennistä, ja matkustelee edelleen useamman kerran vuodessa ja Euroopan ulkopuolella. Hänellä ei ole vielä lapsenlapsia eikä hän ole vielä yhtään mummo-tyyppinenkään. Joten kai meidän sukupolvi sitten vanhentuu vielä heitä hitaammin?

Hyvää tätä päivää av-palstalaisille! :o)

Nainen parhaassa iässään siis. ;) Ottakaa nyt vähän rennommin nää vanhenemisasiat, kaikille se kuitenkin tapahtuu. Jos joku sanoo olevansa nuorekas viisikymppinen, hän tuskin tarkoittaa sillä, että aikoo kirmailla minihameessa ja napapaidassa iskemässä teidän muiden viisitoistavuotiaita poikia. Elämä vain ei lopu niihin vaihdevuosiin.

Joten esikoisen ollessa 15-vuotias, tulen olemaan vähintään 51-vuotias :o)

Olen samaa mieltä, että mukavaahan se vaan on, ettei olla äitejä kaikki samanikäisinä.

Ja sille, joka meuhkasi, että 40- ja 50-vuotiaat ovat jo vanhoja, sanoisin lempeästi hymyillen, että odotahan vuosia muutama niin huomaat, että ei tuon ikäiset ole vielä vanhoja lainkaan. Mummoni (nyt 90v) oli mummo-tyyppinen jo päälle 60-vuotiaana. Oma äitini, nyt 63v., pelaa 6 tuntia viikossa tennistä, ja matkustelee edelleen useamman kerran vuodessa ja Euroopan ulkopuolella. Hänellä ei ole vielä lapsenlapsia eikä hän ole vielä yhtään mummo-tyyppinenkään. Joten kai meidän sukupolvi sitten vanhentuu vielä heitä hitaammin?

Hyvää tätä päivää av-palstalaisille! :o)

opettele lukemaan äläkä kuvittele. Missä kohdin 69 sanoi, että äitinsä olisi lopettanut työelämän?

Ja jos joku on eläkkeellä, piruako se sulle kuuluu. Jospa mies/perintö/itse säästetty vapaaehtoinen eläke elättää ja rouva kuluttaa.

Taisi kateus taas puhua.

Ja itse olen 45-v. ja 47-v. Hiki on vähän hatussa, kun pelkään että itsellä on vaihdevuodet ja lapsilla murkkuikä samaan aikaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat