Seuraa 

Meillä poika on käynyt nyt syksyn eskarissa ja ollut aina muutaman tunnin hoidossakin, mutta nyt ilmoittivat kunnasta, että koska itse olen jäänyt hoitovapaalle, emme saisi kuntalisää, jos esikoinen on eskariajan lisäksi hoidossa... Esikoisen hoitopaikka on nyt siis irtisanottu ja nyt mietinkin, että kuinkahan paljon hän menettäisi, jos olisi kotona minun ja pikkuvelun kanssa siihen saakka, kunnes lähden töihin (helmikuun loppuun)... On tuossa kuskaamisessa oma hommansa...

Toisaalta kotona oleminenhan on lapselle tärkeää ja vieläpä tässä tilanteessa, kun koulutaival alkaa ensi syksynä, mutta toisaalta taas esiopetuskin on tärkeää ja toisten lasten seura...

Olisi kiva kuulla kokemuksia, jos jollain on sama tilanne tai jostain muusta syystä lapsesi ei ole käynyt eskarissa...

Kiitos jo etukäteen!

sarpsa ja pojat; 9kk ja 6v.

Kommentit (3)

ja on tuolloin koko päivän hoidossa. 3 arkipäivää ollaan vapaalla vuoden vanhan pikkuveljen kanssa. Meillä on myös tokaluokkalainen isosisko, joka leikkii kovasti koulua eskarilaisen kanssa. Meidän eskarilainen on ollut tarhassa 3 vuotiaasta asti ja osaa olla porukassa, myös myös muut kouluvalmiustaidot on kunnossa; tokaluokankin koulutehtävät näyttävät osa jo onnistuvan...

Sun tilanteessa veisin lasta eskariin, ainakin muutamana päivänä viikossa, ettei sitten jää porukan ulkopuoliseksikaan, kun taas helmikuussa alkaisi tarhassa.

ja on tottunut kaverihin ja ohjelmaan en ottaisi häntä eskarista pois. Ja jos helmikuussa tilanne jo taas muuttuu.Se on turhan lyhyt aika. Eri asia olisi, jos hän itse ei viihdy siellä. Mutta sinä tunnet teidän tilanteen kaikein parhaiten ja teet omat ratkaisut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat