Vierailija

jos ei olis hinnallakaan väliä, mikä merkki ja malli olisi paras ulkoiluun, leikkipuistoon, kävely- tai hiihtolenkillekin ehkä?

Kommentit (11)

Housut oli tummansiniset mutta taki ihan kaunis vaaleamman sininen. Että kyllä niitä löytyy kauniissakin väreissä. Ja minusta myös " kuoripuku" on ihan ehdoton. Alle voi laittaa täytettä sään mukaan ja voi olla varma ettei vesisade kastele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Löytyy useampi malli niin takissa kuin housuissakin. Ainakin partiokaupat ja Kesport myy.

Melko hintava, mutta mielestäni täysin hintansa arvoinen. Alle vaan fleecea niin tarkenee hyvin kylmemmälläkin ilmalla.

eilen siellä Intersportissa joku iso mies etsi uusia ulkohousuja ja sanoi että nämä Reimatecit on ollu hyvät. Ja jalassa tosiaan oli ReimaTecit!

Noita drymaxxeja vähän itsekin ajattelin mutta oli niin ikävät värit (tummansini-puna-musta-kirjavaa) tarjolla etten vielä innostunut kun joutuu niitä sitten vuositolkulla katselemaan päivittäin.

t. ap

Mulla on niitä kaksi, toinen monta vuotta vanha ja kulahtanut leikkikentälle/kura-aikaan ja toinen, uudempi ja siistimpi lenkkeilyyn tai vähän siistimpään hommaan.

Mulla on nuo puvut käytössä kevään, syksyn ja talven. Laitan vaan aina vaatetta alle tarpeen mukaan. Hyvä kerrasto, fleece, ohut villapita, mitä nyt ikinä mittari näyttää, sen mukaan vaateusta.

Noiden pukujen mallia en muista, mutta Haltilla on useita erilaisia malleja. Tyytyväinen olen ollut. Jotkut tietysti käyttävät toppavaatetta talvella, mutta minä mieluummin vetelen noissa rytkyissä, kun kuuma tulee helposti. Sitäpaitsi mielestäni ulkoilussa jalkojen lämpö on tärkeä, jos alkaa jalat palelemaan niin sitten palelee koko nainen. Kannattaa siis satsata myös hyviin kenkiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat