Vierailija

silloin kun odotitte sinne pääsyä - oliko ikinä semmoinen outo epävarma olo, et ois niin kuin vimppa mahis vielä sanoa " ei" - vaikka tiesitte 100-0 että ette hanki enää lapsia? Mulla ikää jo 38 ja 4 lasta ja olen aivan varma että enää ei hankita (verenpainetautikin on) mut silti tuntuu tuo st niin lopulliselta, tai onko tämä tunne vain sen takia että tuntuu kun jotain riistettäisi sulta, eli se tunne että voit päättä mitä haluat mut st:n jälkeen ei voi enää päättää ja valita...kääk* sekavaa tekstiä mut kai te ymmärrätte?

Kommentit (2)

minulle tehtiin kuukausi sitten ja toki mietin siinä toimenpide pöydällä vielä asiaa kun minulta vielä varmistivat että olenko varma? vastasin reippaasti kyllä ja samassa hetkessä hokasin että niin olenkin ja varmemmaksi en voi enää tulla. Nyt jälkikäteen en ole kertaakaan katunut enkä miettinyt asiaa paitsi positiivisessä mielessä. On helppoa harrastaa mieheni kanssa petipuuhia kun ei ole huolta ehkäisystä. Ja olen 32.v, mutta VARMA siitä ettei lapsia enää tähän huusholliin! Joten epävarmuus ennen toimenpidettä on varmaankin hyvin luonnollista mutta yllätys oli minulle sen katoaminen heti sen tehtyäni! Tyytyväinen olen kaikin piolin ratkaisuuni, voin suositella!

Eipä kyllä silloin mietityttänyt, olin kuitenkin miettinyt asiaa jo pari vuotta. Sitten kyllä kun kuopus oli muutaman kk:n ikäinen, niin tuli semmoinen olo että yhyy minä en saa enää lapsia! Mutta se meni ohi, ja nyt olen oikein tyytyväinen ratkaisuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat