Seuraa 

Moikka vastasit 16.11 mun viestiin, kun ihmettelin kierron pituutta epäonnistuneen IVF:n jälkeen.

Osaatko vielä sanoa, että onko sitten seuraavakin kierto vielä sekaisin vai onko sulla asettunut normaaliksi.

Mun kierto on nyt 42 päivää (normaali 30-33) kuukatisia ei vieläkään näy. Mietin vaan, että kun ne joskus tulee, niin mahdetaanko päästä tekemään PAS vai mistä sen sitten tietää mikä se seuraava kierto on. mahdoitko ollenkaaan tajuta mitä selitän täällä, kun tuli niin sekavaa tekstiä :=)

Kommentit (1)

Vastaan sulle, vaikka et minulta kysynytkään. Minulla ainakin myös seuraava kierto oli pitkä. ALunperin minullekin piti tehdä pas luonnolliseen kiertoon, mutta eihän sitä voi tehdä jos oma kierto on niin pitkä kuin minulla (49pv juuri ennen passia). Sitten se tehtiin lääkkeelliseen kiertoon.

Minusta sinun kannattaisi nyt soittaa hoitopaikkaasi ja kysyä että kun sinulla kierto venyy, niin pitäisikö tehdä pas lääkkeellisenä. Lääkkeet aloitettiin minulla kp2, joten jos odotat vuodon alkamista, ja se osuukin viikonlopulle, niin voi olla että joudut odottamaan taas yhden kierron yli. Minulle kävi niin, kun eivät Tyksissä uskoneet että toinenkin kierto olisi niin pitkä. Minä en kylläkään edes ovuloinut noissa pitkissä kierroissa, että siksikin lääkkeellinen pas oli paikallaan.

Onnea!

Hilmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat