Seuraa 

Tänään täti sitten ilmoitteli tulostaan taas kerran. Tänään se tuntuu vain miljoona kertaa raskaammalta kuin ennen ja tuntuu kuin halkeisin kohta tähän pettymyksen tunteeseen. Tänään tuli vuosi täyteen yrittämistä, eli nyt alkaisi 13:sta yrityskuukausi. Edessä olisi lapsettomuushoidot, mutta minua pelottaa tällä hetkellä niin paljon, etten tiedä haluanko lapsettomuushoitoihin! Olen siinä onnellisessa tilanteessa, että minulla on jo ennestään yksi lapsi, joka sekin oli pitemmän odottelun tulos, mutta pettymys siitä, etten saakaan toista lasta, on niin kovin suuri... ja että pitää olla vielä töissäkin juuri nyt.... kumpa pääsisi kotiin pian.

Kaipaan kipeästi lohdutusta.

Kommentit (4)

Eilen itkin silmäni punaisiksi ja tänään onkin mukavat silmäpussit muistona....Tämä vaan on nyt hirvittävän raskasta. Pelottaa ajatella tulevaisuutta. Pelottaa lapsettomuushoitojen alkaminen. Pelottaa, jos en saakaan enää pitää toista nyyttiä sylissäni. Pelottaa niin, etten yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä. Pitäisikö tässä nyt soittaa lääkärille... ei ennen kuin mies on saanut jätettyä spermanäytteensä... pelkään vain, ettei mies pysty koko näytettä viemään. Lähete on ollut odottamassa jo yli kaksi kuukautta. Mietin jopa sitä vaihtoehtoa, että ehkä meidän pitäisi luovuttaa kokonaan...mutta mitä teen vauvan kaipuulle? Liian paljon kysymyksiä ilman vastausta.

Eli toista lasta yritetään ja ollaan yritetty ties mistä asti.Ensimmäinen tärppäs 1,5 vuoden yrityksen jälkeen ja on nyt 4. Tässä välissä on ollut yks varhainen keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus.Me ollaan menossa keskustelmaan tästä asiasta jo tässä kuussa, että mitä tässä pitäis tehdä.Toivotan sulle voimia ja jaksamisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toisaalta onneks oot töissä, saat välillä muutakin ajateltavaa, täällä kotona ajatus pyörii VAIN ja AINOASTAAN raskaaksitulossa ja yrityksessä....

Voimia eteenpäin, toivottavasti pian saisitte sen toivomanne pikkukakkosen!

*halaa*

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat