Vierailija

Tv2:lla tuli unettomuusasiaa, katsoiko kukaan? Mitä konkreettisia neuvoja siellä annettiin unettomuuteen kaksosten äidille ja stressaantuneelle miehelle?? Kyselee nimim. aamuöisin heräilevä...

Kommentit (4)

Sille stressaantuneelle miehelle annettiin ohjeeksi viedä puhelin ja tv pois makkarista. Samoin se kuunteli rentoutumiskasetteja olohuoneen hämärässä ennen nukkumaanmenoa. Meni jatkossa nukkumaan vasta silloin, kun norm. sai unta. Eli ennen meni klo 23, mutta sai unta vasta 01. Nyt meni 01, mutta heräsi samaan aikaan. Näillä ohjeilla uni parani noin kuukauden päästä.

Äidin neuvoja en muista.

esikoinen sitten herättää 8.lta. Kyllä väsyttää, aina. Päiväunia en voi ottaa kun esikoinen jo liian iso;(

Tämähän ei nyt varsinaisesti unettomuutta ole, nukkuisin jos voisin, mutta kroppa myös kovilla.

Miestä en voi vaatia yöllä heräilemään, että jaksaa töissä, samassa huoneessa nukkuu, kuin tukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joopa joo, mitenhän pienen vauvan kanssa saa nukuttua koskaan riittävästi. Joku tyyppi siinä valvoi kaksi vuorokautta ja sitten ei enää jaksanut vaan luovutti kesken kokeen. En katsonut ohjelmaa ihan alusta ja muutenkin vain pätkiä, joten ei tiedä mikä kokeen tarkoitus oli.

Ärsytti kuitenkin kuinka muistuteltiin univajeen vaarallisuudesta. Itse valvoin lähes koko viikon kun olin laitoksella esikoista saamassa, ehkä parina yönä sain nukuttua 2-3 tuntia. Kun valitin kätilölle, etten ole nukkunut yli vuorokauteen tuntiakaan ja muutenkin olin aivan itkun partaalla väsymyksestä niin sanoi vain että voi voi. Voitte arvata, että kierre vain paheni kun pääsin kotiin ja pian jouduinkin jo syömään nukahtamislääkkeitä. Unettomuus on karsea vaiva eikä sitä saa vähätellä. Mutta yhtäkään ohjelmaa en ole nähnyt, joista oikeasti olisi hyötyä uniongelmien kanssa painiskelevalle.

Ohjelman loppu oli järkyttävä, kun siinä vain tylysti todettiin, että toinen kaksosista valitettavasti kuoli aivokalvontulehdukseen pian kuvausten jälkeen. Olimme miehen kanssa aivan järkyttyneitä. Mitä tuonkin tiedon kertomisella voitettiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat