Vierailija

Olen kuullut, että joissain suvuissa on tapana lopettaa kummilapsien muistaminen siinä vaihessa, kun pääsevät ripille. Miten on, onko tämä tavallista?

En ole ennen kuullutkaan moisesta...uutta tämä siis

Kommentit (12)

Olen ihan suotta jo muutaman vuoden lahjonut kiittämätöntä kummilasta. Ajattelin lopettaa kun se täyttää 18. Kaksi muutakin kummilasta on, keskimmäinen pääsi ripille hiljan.

synttärinä ja jouluna. Ikää mulla 34 vuotta. Hienovaraisesti vihjannut, että voihan sitä lapsilleni tuoda jotain pientä ja tervetuloa ihan muuten vaan kahville. Kummitäti on isän ja äidin nuoruuden ystäviä, johon eivät pidä yhteyttä. Hänelle on jotenkin " asiaa Helsinkiin" , kun tulee tuomaan kesäviikonloppuna syntymäpäivälahjani ja joulukuun alussa viikonloppuna joululahjani. Vähäisestä yhteydenpidosta huolimatta olen saanut, kuvan että on aktiivinen harrastamaan sun muuta, vaikka omaa perhettä ei olekaan. Sen muistan lapsuudesta, että hän vei mua aina sunnuntai aamuisin kirkonkerhoon ja oli tehnyt mulle sinne herkkueväät :). Jotenkin en henno lopettaa hänelle tärkeää traditiota käydä edes pari kertaa vuodessa reissussa. Lahjat on siis usein omatekemiä, hän on kätevä käsistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyrkkisääntönä on ollut että kun kummilapsi kasvaa kummistaan ohi pituudessa niin lahjojen saanti loppuu. Tietysti yo ja muut vastaavat jutut muistetaan.

Tietysti ylioppilasjuhliin, häihin sun muihin suurempiin juhliin ostetaan lahjat. Mitään joululahjoja tai synttärilahjoja ei enää anneta.

Itse saatan jotain pientä laittaa, sillä meillä on yhdestä perheestä 2 kummilasta ja itsestäni tuntuu pahalta vain toiselle laittaa joulupaketti..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat