Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olet siis ollut hoidossa TYKSissä? Mä olen myös. Oltiin ekaksi pari vuotta väestöliitosssa, mutta IVF:ään siirryttiin TYKS:iin, kun aika kovat olivat hinnat.

Uskaltaako siellä TYKSissä vaatia lääkkeellistä PASia vai hermostuuko ne täysin. Kuka Lääkäri sulla oli? Meillä on VJ. Aika tiukan tuntuinen täti, mutta olen häneen ihan tyytyväinen ja jotenkin pidän hänen tyylistään vaikka onkin hiukan armeijan meininki :=) Verraten siis väestöliittoon. Siellä oli mielestäni välillä hiukan lässyä meinikiä, kun tuntui ettei aina oikein tiedetty mitä tehdään.

Kommentit (1)

Juu, olen Tyksissä hoidossa. Ensin tehtiin leikkaus endon poistamiseksi ja sitten ivf ja icsi. Icsin ekasta passista tuli sitten toivottu plussa. Mua on hoitanut myös JV ja myös KM-K, meniköhän oikein? Olen ollut kumpaankin tyytyväinen. Kiire ja aikojen venyminen ei tietenkään ole heistä kiinni. Mullakin kävi niin, ettei hoitaja puhelimessa uskaltanut heti muuttaa passia lääkkeelliseksi, vaan pyysi tulemaan kp13 ultraan. Eihän siellä mitään munasolua ollut kehittymässä, joten sitten uskoivat minua että kierrot ovat sekaisin. silloin sain reseptit lääkkeellistä passia varten seuraavista menkoista alkaen. Se on totta, ettei niille kannata liian kärkkäästi esittää omia mielipiteitä, mutta varovasti voi kysellä ;)

Hilmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat