Vierailija

Olin viikonloppuna shoppailemassa pitkästä aikaa itselleni vaatteita, enkä löytänyt kuin yhden paidan! apua! Mielestäni liikkeet ovat pullollaan joko teini-ikäisille tai täti-ikäisille suunnattuja vaatteita... Mieheni jo sanoi, että mulle ei kelpaa mikään vaate, mutta en todellakaan löytänyt oman tyylisiäni vaatteita. Ja tyylini on: rennon nuorekas, ei liian hienosteleva..

Auttakaa! Mistä löydän itselleni vaatteita? Vaatekokoni on 38-40.

Kommentit (23)

Seppälä, KappAhl ja Cittari on sellaisia mistä voin löytää jotakin. Nytkin olen hakenut talvitakkia ja ei sitten mistään löydy, niinpä värjöttelen vielä kesätakilla. En kanssa hae mitään hienostovaatteita vaan sellaisia tavallisia ja nuorekkaita mutta ei missään tapauksessa mitään teinivaatteita.

en tykkää että on kaikilla samat vaatteet H&M:ltä, niin shoppailen urakalla jos satun ulkomaille. Mutta jos kivan vaatteen sattuu kaupasta löytämään niin monesti se on KappAhlilta tai Lindexistä... Tai sitten ihan missä sattuu mieleisen näkemään.

Tuo on todellinen pulma välillä, kun jää teini- ja tätivaatteiden välimaastoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin ostan vähän mistä sattuu. Tyylini on aika nuorekas, vaikka olenkin " jo" kolmekymppinen. Useimmiten kivoja löydän H&M:stä, Onlysta, VeroModasta. Tosi kivoja löytöjä olen ostanut Huutonetistä.

En sitten tiedä, kun töihin joutuu että mitä pukea päälleen, vähän riippuu paikasta. Edellisessä oli tosi rentoa, emme tavanneet asiakkaita joten farkkulinjalla oltiin suurin osa.

Oma klassinen tyyli löytynyt jo vuosia sitten, joten siihen on helppo ostaa uusia ulottuvuuksiä ja välillä jopa viimesintä muotia. työssäni tarvitsen myös jakkupukuja, niitäkin saa suht edukkaasti esim H&Mstä - jos haluaa otta riskin,ettei kestä vuosia.. asun PKseudulla, joten hyväksi todetut kaupat/-keskukset stockka, jumbo, sello jne

Ostan Sandia, Hilfigeria, Espritiä, Calvin Cleinia ns. casual vaatteiksi ja Rill' sin ja Marellan jakkupukuja töihin. Käytän myös Stockan pukeutumisneuvojan palveluja säännöllisesti, lähinnä työvaatteiden eli jakkupukujen ja niihin sopivien paitojen valitsemiseen. En jaksa miettiä sitä osastoa itse.

Vierailija:

Lainaus:

Talvitakkiakaan en täksi talveksi ole löytänyt millään. Joku nuorekas puolipitkä villakangsa takki olisi kiva. Mutta ei löydy..

joo ei meinannu mullekaan löytyy, mut sit H&M:ltä löysin just semmosen mustan, polviin asti ulottuvan tyköistuvan, tosi siistin villakangastakin. Ihme juttu, ettei semmosia ollu missään muualla... tääkin oli hiukka liika iso mut pakko oli ottaa kun ei muualta saanu ja vanhat vaatteet on ihan riekaleina. laadusta en niin tiedä, mut kivan näkönen on. Mäkin kolusin Lindexin, Kappahlin ja Seppälän mut ei oikein ollu ku jotain toppatakkeja.

Jotten näyttäisi tankilta, yläosan olisi oltava tyköistuva vyötäröltä. Muuten olen tasapaksu pökkelö. Talvitakkiakaan en täksi talveksi ole löytänyt millään. Joku nuorekas puolipitkä villakangsa takki olisi kiva. Mutta ei löydy..

t:ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat