Vierailija

Viime aikoina jopa neljä tuttua miestä on alkanut selittää minulle, että heistä pettäminen on väärin eivätkä he aio pettää vaimojaan.

Minulle tulee tuollaisesta tosi kiusaantunut olo! Ihan kuin minä olisin heitä vokottelemassa ja heidän pitäisi tehdä oma kantansa asioihin selväksi. Kun en todellakaan ole sellaisissa aikeissa enkä mielestäni ole antanut moista ymmärtää!

Miehet, miksi teette näin?

Kommentit (5)

naisten on vaiketa ymmärtää että miehet tarkoittavat sitä mitä sanovat, lukutaidon ei tarvitse olla rivien välissä tai tulkintojen varassa :)

Lainaus:

Mies saattaa jopa sanomisillaan tarkoittaa sitä mitä sanoo.

Naiselle saattaa olla vaikeata hahmottaa, mutta todellakin mies sanoa jotain sen vuoksi että hän on sitä mieltä.

Miehen lausahdus ei siis välttämättä ole osa jotain peliä, eikä sillä ole sen kummempaa tarkoitusta.

Niin, miehethän ovat kaikki häntäheikkejä, kunnes toisin todistetaan. Näin ollen saattaa joskus ilmetä tarve todistella kaverinaiselle jotain tuollaista... ...tai sitten kuvittelevat sinun todellakin olevan haku päällä. Mistä meistä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mies saattaa jopa sanomisillaan tarkoittaa sitä mitä sanoo.

Naiselle saattaa olla vaikeata hahmottaa, mutta todellakin mies sanoa jotain sen vuoksi että hän on sitä mieltä.

Miehen lausahdus ei siis välttämättä ole osa jotain peliä, eikä sillä ole sen kummempaa tarkoitusta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat