Vierailija

.

Kommentit (15)

Toisissa kaupoissa teititellään ja toisissa ei. Minulle se on aivan samantekevää, kunhan palvelu on muuten asiallista. Olen käsittänyt, että joissain kaupoissa kaikkia asiakkaita teititellään työnantajan määräyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei haittaa kumpikaan, pääasia että on muuten kohtelias. Esim kassan kuuluu sanoa kiitokset ja olkaahyvät, sekä tervehtiä asiakasta. Aivan kuten asiakkaankin.

Se teennäistä ja pokkuroivaa, ei sovi suomalaiselle. Ja tosiaan varsinkin naisille saa vain "näytänkö noin vanhalta" tunteen. Älkää siis hyvät myyjät teititelkö.

Ikää 22 vuotta. En koe mitenkään loukkaavana, mielestäni kuuluu kohteliaaseen käytökseen. Itse teitittelen kaikkia paitsi tietenkin lapsia ja nuorempia tai samanikäisiä.

Mun äiti ja sen siskot sanoo, että niiden lapsuudessa alkoi se saa sinutella kasi ja niistä tuntuu satavuotiaalta, jos ja kun teititellään.

Ikää on 28 v ja ikäistäni nuoremmalta näytän. Mutta en siitä tietenkään pahastukaan. Itse teitittelen vieraita yli n. 40 v ihmisiä. Tuntuisi hölmöltä teititellä itseäni pari vuotta vanhempaa ihmistä, vaikka niin kai kuuluisi "oikeasti" tehdäkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat