Vierailija

Hei!

Mulla menkoista vajaa 2 viikkoa ja nyt on alkanut tulla vähän rusehtavaa vuotoa ja yhdynnän aikana ja jälkeen tuli verta kunnolla...

Voiko kiinnittymisvuoto olla runsaampaa vai vain jotain pientä? Millaisia kokemuksia teillä on? En haluaisi stressata tällä asialla, mutta mietityttää silti, kun ei ole aiemmin tuollaista vuotoa tullut... Alavatsassa kyllä tuntuu ns. nippailulta ja tuntuu olevan turvoksissa, mutta en tiedä, kuinka paljon pää kuvittelee lisää oireita...

Kiitos jos ehtisitte vastata!

Kommentit (3)

Minulla tuli 7 päivää ovulaatiosta vaalean ruskeaa vuotoa. Tosi vähän, en olis välttämättä rekisteröiny koko vuotoa, ellen olisi tottunut seuraamaan tämmösiä merkkejä (aika kauan oli yritystä takana meinaan).

Toisaalta joskus luteaalivaiheen puolessa välissä tulee jotain vuotoa ihan hormoneista johtuen. Toinen estrogeenipiikki mun muistaakseni. Mut se vuoto on mulla yleensä ollu semmosta vaaleanpunaista tai joku veripilkku valkovuodossa. Toi vaaleanruskea vuoto oli uutta ja niinhän se merkkaski jotain.

Ruskeaa vuotoa/tiputtelua mulla oli yleensä just ennen menkkoja, se vaan ennusti menkkojen alkamista, ei muuta.

Googletapa ovulaatiovuoto, niin saattaisit löytää aiheesta lisää. Olen lukenut, että joskus ovulaation aikana voi tulla vähäistä vuotoa. Tuo ajankohta ja nippailut kuulostaa mun mielestä ovulaatioon sopivalta.

Kiinnittymisvuotoa tuskin voi olla. Niinkuin edellinen jo kirjoittikin, kiinnittyminen tapahtuu noin 7-10 päivää ovulaatiosta. Silloinhan sinulla on vasta kierto ollut ihan aluillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta nyt ihan selkeä - siitä arvasinkin että nyt tärppäsi. Kiinnittyminen tapahtuu muistaakseni kahdeksan päivää hedelmöittymisestä ja niillä paikkeilla huomasin ihan haalea rusehtavaa vuotoa - olisi jäänyt kokonaan huomaamatta, jos olisi ollut vaikka mustat pöksyt sinä päivänä, niin pientä siis. ;)

Olen kyllä kuulut, että joillain on ollut kirkkaampaakin (?). Ilmeisesti vaihtelee aika lailla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat