Vierailija

Miksi tämän raskausajan pitää olla näin stressaavaa. Pe nähtiin ultrassa elävä sikiö, mutta tänään ja eilen on tullut pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa, tänään hieman enemmän. Seksiä en ole harrastanut vähään aikaan, joten ei voi siitäkään johtua. Voiko tämä olla normaalia?

Kommentit (9)

En vain tajua, miksi tuota tuhrua tulee joillakin, toisilla ei yhtään. Vauva oli ihan ok:sti kehittynyt, sydän löi, kädet, jalat ja pää näkyi. Toivottavasti on normaalia, ikävää olisi nyt vauva menettää :(.

Verta voi tihkutella ihan milloin vaan koko raskauden ajan. Yleesnä ei tule, mutta siis ihan normaaliraskaudessakin voi olla tuota. Jos rv 12 tienoilla on ollut syke ja muutenkin kaikki kunnossa, keskenmenon todennäköisyys on jo tosi pieni, prosentin luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta.. Mä olen kolmasti nähnyt elävän sikiön ultrassa (n. rv 10+) ja kaikki on ollut hyvin... ja jonkin ajan kuluttua on alkanut niukka, rusehtava vuoto, joka on välillä loppunut kokonaan, kunnes on taas alkanut uudelleen. Ja pian onkin vuotanut kunnolla. Näin mulla, raskaudet menivät kesken rv 12+3, 11+4 ja 11+3.

Tosiaan mulla molemmissa onnellisesti päättyneissä raskauksissa oli noin, että tuli rusehtavaa vuotoa. En osannut sitä edes pelätä, kun olin jostain aiemmin lukenut/kuullut, että normaalia on.

Onnellista odotusta jatkossakin!

T. olinkohan kuutonen

Joillain on alkuraskaudessa pientä vuotoa, jää sitten pois itsekseen. Jos sensijaan vuoto lisääntyy rajusti ja ilmaantuu kovia vatsakipuja, kannattaa mennä heti lääkäriin.

Olisko nyt kuukautisten aika, jos et olisi raskaana?

Mulla oli ekoina raskauskuukausina aina rusehtavaa vuotoa silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ihan normaalia.

sekä keskenmenosta, joka alkoi ihan kunnon runsaalla ja kirkkaalla verenvuodolla, sekä seuraavassa raskaudessa ruskehtavasta vuodosta, mikä kuului asiaan ja meni itsestään ohi.

Lainaus:

sekä keskenmenosta, joka alkoi ihan kunnon runsaalla ja kirkkaalla verenvuodolla, sekä seuraavassa raskaudessa ruskehtavasta vuodosta, mikä kuului asiaan ja meni itsestään ohi.

Minulla taas keskenmeno alkoi rusehtavalla vlakovuodolla, joka yltyi parissa päivässä verisemmäksi. Oli kuin kk-vuotoa, jonka seassa muuta tavaraa (istukan paloja olin tunnistavinani). Mutta viikkoja oli vasta 8.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat