Vierailija

ja sanon heti että en halua provosoida tai arvostella, mutta hämmästyin vaan:

Olin sunnuntaita eräässä lapsiperheiden suosimassa kohteessa omien lasteni kanssa ja totesin, että normaalipainoiset olivat TODELLA vähemmistö. Lähes jokainen vastaantulija oli reilusti ylipainoinen eikä ylipainoinen lapsikaan valitettavasti joukosta erottunut. Sen sijaan erottuivat ne muutamat normaalipainoiset aikuiset :-(

Todella surullista. Nyt kun ruuan hinta vielä nousee niin yhä vähemmän varmasti lapsiperheissä tulee ostettua sitä terveellistä ruokaa, se tulee kuitenkin kalliimmaksi kuin vehnäjauhomössöt ja sillä jatketut sapuskat.

Kommentit (8)

Se on ihan selvästi sun ongelma kyllä.

Kun keksit, että suurin osa on ylipainoisia, kiinnität niihin huomiota paljon enemmän kun normaalipainoisiin, jolloin kuvittelet, että niitä on paljon

t: yksi normaalipainoinen, jonka tapaamista ihmisistä noin 80% on normaalipainoisia.

missä on paljon väkeä maakunnista. Siellähän lihavuus on pk-seutua yleisempi ongelma. Ja älä sinä "normaalipainoinen" jauha potaskaa. Ihan tilastollinen fakta on se, että yli puolet aikuisista on ylipainoisia, joten ei voi tuo sinun 80% pitää paikkaansa. Todennäköisesti itse olet pulleanpuoleinen, joten katsot, että fläsätkin olisivat normaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Silti olen koulussa aina ollut ainoa läski, jokaisella työpaikalla ainoa läski, lasten tarhassa kaikki muut äidit ovat normaalipainoisia jne.

T. Äippä 89kg

...erityisesti lapsiperheiden kohteissa ollessa. Ainahan nämä keskustelut joitakin ärsyttävät, mutta surullinen tosiasia on, että ylipainoisia lapsia näkyy vuosi vuodelta enemmän ympärillämme. Erityisesti uimarannalla huomaa, kuinka hoikat lapset ovat jo vähemmistö pullukoiden keskellä. Lihavista lapsista kasvaa usein kuitenkin lihavia aikuisia.

Työntekijöitä on kymmeniä. Itsekin olen laihdutuskuurilla ja painoa on tippunut jo lähes 10kg. Vielä kymmenen kiloa niin olen ihannepainossani.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat