Vierailija

Minä ja tyttöystäväni olemme seurustelleet nyt melkein 2 vuotta. Hän teki alusta asti selväksi, että saattaa pettää. Myöhemmin kuitenkin lupasi minulle, ettei petä. No, hän on nyt kuitenkin useampaan otteeseen pettänyt. Ihan yhden panon juttuja, ja on jälkeenpäin itkien kertonut. Minun on vaikea luottaa enää. Tiedän, että luultavasti jatkaa pettämistä, eikä seperiaatteessa ole minulle mikään iso juttu, mutta silti mielessä aina pyörii että onkohan hän nytkin jonkun toisen naisen luona.

Yritin puhua hänelle asiasta, että olen tulut mustasukkaiseksi pienistäkin asioista, ja on vaikea enää luottaa. Hän sanoi tylysti " Miten sä viäläin jaksat" Koita ny vittu jo unohtaa" No, minä koitin unohtaa, ja ajanmyötä tilanne onkin helpottunut. Viime viikonloppuna hän oli siskollaan käymässä toisella paikkakunnalla, ja minä olin juhlimassa kavereideni kanssa täällä. Hän soitti minulle umpi kännissä illalla ja kertoi, että on ettänyt taas. Puhelun jälkeen minäkin sitten eksyin toisen naisen sänkyyn kännissä. Kerroin tietysti tyttystvälleni asiasta. Hän on nyt sitten todella vihainen, pettynyt, eikä voi antaa anteeksi. Ymmärrän, että tein väärin, mutta en ymmärrä hänen reaktiotaan, kun ottaa huomioon, kuinka monta kertaa hän on minua pettänyt, ja sillä ei ole hänen mielestään ollut mitään merkitystä.

Sivut

Kommentit (25)

Kerro hänelle rehellisesti miltä sinusta tuntuu, ja sano, ettei suhde voi jatkua, jos asiaa ei selvitetä. Jos suuttuu, eikä suostu puhumaan niin ei taida olla mitään tehtävissä.

Ei ala nimet E.llä ja O.lla.

Suhde on oikeasti todella hyvä. Hän on ihana ihminen, ja unelmien täyttymys minulle. Todellakin siis ainoa mikä suhteessa häiritsee on tämä juttu.

Olemme tunteneet pidempään, ja tiedän, että hänellä on ollut ongelmia uskottomuudessa jo aijemmissa suhteissa, oten osasin valmistautua. Tytöt vievät siis mennessään. Asumme yhdessä, ja arki on ihanaa, seksielämä kunnossa, ja asiat muutenkin mahtavasti. Olen yrittänyt keskustella tästä asiasta, että miksi hänen pettämisensä ei ole mitään, mutta minun on. Jostain syystä hän aina suuttuu kun yritän puhua hänen petämisestään. Luulen, että se on hänelle kova pala, koska on jo ennen suhdettamme puhunut, että haluaisi kovasti olla uskollinen, mutta jostain syystä aina pettää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaikki ruumiilliset narsistit eivät ole muulla tavalla narsisteja, kuin piilevästi. Seksiaddiktiosta ei pääse eroon. Hajotat itsesi tuolla.

tuollainen pettäjä-puoliso ei osaa lopettaa. Ehkä hänellä on ollut huono isäsuhde ja kokeilee viehätystään koko ajan.

Mutta sitä saa mitä tilaa..... itse eroaisin

Törkeää käytöstä tyttöystävältäsi! Todella itsekästä ja viittaa narsistisiin piirteisiin persoonassa. Kumppanisi kuulostaa tunnevammaiselta.

Muutenkin kuulostaa vähän "ihme sekoilulta" koko setti. Ei pahalla, vaan oikeasti. Löydät varmasti paremman ihmissuhteen itsellesi!

Minua ei siis hänen pettämisensä enää haittaa, kunhan pysyy tunteet erossa. Ihmetyttää vaan tämä tilanne että kun minua on häirinnyt hönen oettämisensä, niin siitä ei ole sanut puhua, mutta kun minä petän kerran, siitä tulee ihan kamalan iso juttu.

ap

Hän on hellä ja ihana. Ei todellakaan nartistinen (tiedän, oma isäni oli) Ainoa mikä suhteessa tökkii on tuo. Kyllähän minustakin tietysti hänen pettämisensä tuntui pahemmalta kun omani, mutta ymmärrän silti, että ihan yhtä väärin se on.

ap

Lainaus:

Minua ei siis hänen pettämisensä enää haittaa, kunhan pysyy tunteet erossa. Ihmetyttää vaan tämä tilanne että kun minua on häirinnyt hönen oettämisensä, niin siitä ei ole sanut puhua, mutta kun minä petän kerran, siitä tulee ihan kamalan iso juttu.

ap

siis annat narsistin pompottaa itseäsi ihan mielin määrin???

Hieman itsekunnioitusta kehiin. Tuo päättyy jokatapauksessa huonosti niin miksi roikkua huonossa suhteessa vuosia??

Sinun itsesi takia toivon että tyttöystäväsi lähteen. Hän ei todellakaan arvosta sinua pätkääkään.

eroaminen tekee aina kipeää, mutta ei mitään järkeä sitoa itseään jo noin nuorena noin huonolla pohjalla olevaan suhteeseen.

Ja kuule, sanon näin ihan omasta kokemuksestani :-)

ei kai siinä muuta ole kuin sinun pitää miettiä onko tuo niin iso asia, että et voi elää hänen kanssaan. Tuskinpa tilanne siitä muuttuu itsestään ainakaan, eli ota tai jätä.

Jos hän oikeasti haluaa muutosta, joku ammattilainen voisi saada ajatusmaailman nyrjähtämään niin, että tuo hölmöily loppuu. Jonkinsortin addiktiohan se on, jos hän itsekin tuntuu kärsivän siitä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat