Vierailija

tuolla logiikalla kaikki mitä 140 eurolla on ostettu, tulee antaa ilmaiseksi pois (siis jos ottanut rahan pakkauksen sijaan)

Kommentit (10)

jos kaikilla samanikäisillä on samanlainen haalari?? tai muuten samoja äp:n vaatteita? kivoja vaatteitahan ne on, typeräähän se olisi jättää käyttämättä siksi kun naapurikin käyttää lapsillaan..

olkaa onnellisia äitiyspakkauksesta tai siitä 140€ korvauksesta. Monelle köyhälle/nuorelle äidille se on loistava starttipaketti.

Ainahan siitä voi kieltäytyä. Ei mitään verovaroin kustannettua etuutta ole pakko ottaa vastaan. Eli pulinat pois. Mitä kukin tekee käytetyillä vaatteilla, on jokaisen oma asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä valitsin rahan.

Minä en olisi valmis maksamaan äp:n vaatteista mitään sentakia että niitä on jokaisella vauvalla. Kaikilla samanikäisillä samanlainen haalari.

kun aina vouhataan ettei äp-vaatteita sais myydä...

MUTTA, olen myös sitä mieltä, ettei niistä tarvitsisi pyytää kylläkään niin paljon kuin muista vaatteista, kun ne kuitenkin on tavallaan "lahja" / saatu edullisesti.

Itse olen pyytänyt n. 10-15 % vastaavan uuden hinnasta. (jos vaate siisti ja vain yhdellä lapsella ollut).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat