Seuraa 

Olen miettinyt pääni puhki tulevan joulun suhteen. Pitäisi keksiä appivanhemmille joku joululahja mutta en saa mitään järkevää päähäni. On tosi vaikea ostaa mitään kun heillä on jo kaikkea eikä hintakaan saisi olla päätä huimaava.

Mieheni on sitä mieltä että turha sitä on vielä hössöttää joulun suhteen, hän rupeaa miettimään jouluostoksia vasta aattoa edeltävänä päivänä..

Onko hyviä ideoita?

Kommentit (6)

Niihin merkitään ylös omia lapsuusmuistoja, koulunkäynnistä, harrastuksista, aikuisuudesta, ym. ja sitten kirja annetaan täytettynä lapsenlapselle. Omasta mielestäni hieno ajatus tuollainen kirja (siis että joku on sellaisen keksinyt). Ainakin Suomalaisessa kirjakaupassa on noita kirjoja hintaan 13,90¿ (tarjoushinta)

täälläpäin valokuvausliikkees maksaa n.15 egee,ideana on,että joka kuukaudelle oma kuva. Tosi omaperäinen ja kiva lahja. ja jossain askarteluliikkeis näitä kalenteripohjiakin kyllä myydään,joihin voi sit itse liimata kuvat. Ehkä halvempi vaihtoehto,eikä yhtään sen huonompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miksi minä en itse keksinyt tuota!! Viime jouluna tein miehen siskolle kalenterin hänen lapsistaan. On ollut kovassa käytössä. Voin tehdä kalenterin kokonaan itse kun koneellamme on mikrosoft office ja siinä mahdollisuus tehdä kalenteri. Voin samalla laittaa kalenteriin kaikkien syntymäpäivät ja nimipäivät. Ei tarvitse ostaa kuin uusi väripatruuna tulostimeen. Edullinen ja omaperäinen lahja.

Eli ostan isohkot kehykset, joihin sitten sommittelen valokuvia pojan ensimmäisestä vuodesta. Anoppi sai samanlaisen jo aiemmin syksyllä synttärilahjaksi toiselta pojanpojaltaan joten nyt on meidän vuoromme... Tykkäsi kyllä, anoppi kun on juuri näitä " on jo kaikkea" -ihmisiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat