Naiset, kuvailkaahan hyvännäköinen mies????

Vierailija

Minkähän pitunen, mallinen, värinen ja minkähän pitunen sen pitää olla....?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Minulle merkkaa eniten se, että miehestä huokuu viisutta ja tasapainoa. Ulkoisella olemuksella on sen verran väliä, että hän olisi pituudeltaan yli170. Paino suurin piirtein normaali. Sukupuolielimen koolla ei ole väli, kunhan toimii ja on pesty ennen seksiä.

Yksi komeimpia miehiä, joita olen tavannut, oli n.45v, eloisat vihreät silmät, rennosti pukeutunut, vähän ruskettunut, tukka ruskea ja sopivan pituinen(ei liian sliipattu). Kädet olivat jäntevät, kasvot aika tavalliset, mutta ihana silmien ilme. Sellainen olisi ihannemies.

sinsarilo

Vierailija

Lainaus:

Mä en tykkää ympärileikatuista, ne on ällöjä. Basic leikkaamaton malli on paras..

Miksi ?

Mulla on myös kokemusta molemmista ja jos valita saisin, niin ehdottomasti ympärileikattu. Siisti ja komea !

Vierailija

Lainaus:

Kasvaako niitä puissa? Suomalaisia terveydellisistä syitä leikattuja miehiä? Häh?

Lainaus:

Houkutteleva kalu on kiinni ihanassa miehessä.. ja se on puhdas, mieluiten ympärileikattu sekä karvat ajeltu pois (ainakin palleista).

Muista en tiedä, mutta vaikka Vauva-lehden seksipalstalle kirjoittelenkin, en ole vuosikausiin asunut Suomessa enkä tiedä Suomen ympärileikkaustilannetta... ;-P Olen itse tavannut vain yhden ympärileikatun, mutta hän sitten tekikin lähtemättömän vaikutuksen (ei ollut suomalainen eikä uskonnollisista syistä leikattu, vaan valkoihoinen britti ja terveydellisistä syistä 22-vuotiaana leikattu ahdas esinahka). Luulisin, että ko leikkauksia tehdään vähintäänkin "jonkun verran" myös Suomessa??

Mieheltä kysyin, oliko seksi parempaa ennen vai leikkauksen jälkeen, juuri kun olin ajatellut mm. sitä, että terskasta voi herkkyys lähteä. Hän sanoi, että näin onkin, mutta silti muuten ero on leikkauksen hyväksi ehdottomasti. Hänelle seksi on paljon parempaa näin.

Kirjoitin tuossa aiemmin että "mieluiten leikattu", koska se oli niin ihana kokemus. Kalu on kokoajan todella komean, syötävän näköinen, ihana! :-) Mutta ikinä en rumaa kalua ole nähnyt, ihan leikkaamattomatkin ovat toki ihania siis ;-)))

Vierailija

MINUN MIELESTÄNI ehdottomasti tumma, ehdottomasti tukkaa päässä, ei kaljuuntuvaa mallia. Siisti lyhyt letti ei hapsukarvoja niskassa eikä pulisonkeja (yäk).Pitkä pitkä pitkä....about 185-192. Ei missään valtakunnassa yli kaks metriä....eikä alle 175(eihän se ole edes mies). Ei karvoja rinnassa, EIKÄ SELÄSSÄ!!! Muuten saa olla karvoitusta. Siniset tai ruskeat silmät (sopivan kokoiset, ei siis liian isot ( ei siis mulkosilmiä)...ja tietenkin nätit silmät...hymyilevät.:-) Hyvä reenattu kroppa, lihaksia, mut ei liikaa(ei bodaria) eikä liian laiha. Rintalihakset, hyvä reenattu peppu, lihaksikkaat jalat....siis oikein sellanen KIINTEE paketti . Mitat ehkä 190/ 85-98.Vehje ei saa olla liian iso, eikä kyllä liian pienikään siis sopivan pituinen ja paksuinen(EI RUIKKU) Ihana hymy, hyvät hampaat, hyvin hoidetut kynnet(myös varpaan kynnet).Ei mikään gigolo, sliipattu, ällötys, imelys. Silmälasit ok, jos sopii (kaikille ei sovi , kun ei oo tyylitajua) muuten piilarit. Pukeutuu siististi., mut ei pukumies( tilanteen mukaan tietenkin) siistit farkut (ei kireitä farkkuja niin et pallit ja vehkeet pursoilee) ja t-paitakin käy(sexyä, varsinkin jos on raameja). Oishan tos ollu vielä jotakin muuta, mut kun rivit loppuu. T.mia

Vierailija

- 170cm ylöspäin

- Sopivan lihaksikas

- Blondit iskee aina mutta loppupeleissä hiustenvärillä ei ole väliä,myös kaljut

ihania

- Särmäiset kasvot

- Pilke silmäkulmassa

- Siisti ja huoliteltu-

- Fyysistä työtä tekevä

- Luonteen täytyy olla pervo,iloinen,huumorintajuinen ja ei nipottaja

- Kalulla ei niin väliä kunhan osaa kielihommat:)

Vierailija

tumma tai vaale ei väliä, hyvä iho, pituus n.180cm, paino normaali ,ei lihava eikä luuviulu, lihaksia vähän.lyhyet hiukset..sellainen miehinen mies...

Vierailija

* Pitkä eli yli 190cm

* Siisti olemus

* Nauravat silmät, paksut kulmakarvat (pilkettä silmässä)

* Lyhyt, siisti tukka (miehen niska on ihana ja sen pitää näkyä!). Saa mielellään olla vähän taipuisuutta tukassa.

* Isot kädet ja lyhyet kynnet

* Hyvä ryhti

* Hyvä itsetunto

* Ei tatuointeja, lävistyksiä tai tmv.

Eurooppalainen valkoihoinen, mieluiten tumman ruskea tukka ja siniset silmät, mutta vaaleakin käy.

Sen pituudella ei ole väliä, paksuus on plussaa. Tykkään isoista palleista.

Houkutteleva kalu on kiinni ihanassa miehessä.. ja se on puhdas, mieluiten ympärileikattu sekä karvat ajeltu pois (ainakin palleista).

Vierailija

vaalea tai ruskeatukkainen, mutta ei missään tapauksessa Etelä-Eurooppalaisen "karvainen". Kasvot meluummin kapeat kuin pyöreät, mutta poskipäät saa olla aika leveät ja nenä iso (siis pitkä ja kapea, ei mikään pottu), hiukset tuuheat. Kalju tai harvatukkainen on ruma. Ei partaa.

Vartalo hoikka, lihasta saa olla käsivarsissa, muttei liikaa. Rintakarvoja ei mielellään, ainakaan paljon. Pituus noin 180- 190 cm, isompi on jo pelottava, pinempi naurettava.

Vierailija

Kasvaako niitä puissa? Suomalaisia terveydellisistä syitä leikattuja miehiä? Häh?

Lainaus:

Vierailija

* ennen kaikkea hoitaa itseään, hygienia kunnossa, kynnenaluset puhtaat jne

* pilke silmässä, se sytyttää *AH* ja intensiivinen katse

* tumma

* tummat paksuhkot kulmat, osaa nostaa toista kulmaa merkisevästi :)

* miehekäs kroppa, yli 180cm, mieluummin voimakas kuin hoikka

* isohkot kädet

* ei partaa, rintakarvat saa olla ja kutsuva vana kohti housunkaulusta...

* kalu.. hmm.. sitä pääsee harvoilta näkemään, mutta paksuhko ja KOVA

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat