Mitä ostaa miehelle joululahjaksi/Mitä olette ostaneet?

Vierailija

Eli on ongelma. Mitä ostan miehelle jolle ei kelpaa mikään? Ns krääsää (hänen mielestään) olen jo ostanut eli vaatetta. Mutta mitä ihmettä osaan muuta ostaa ku tuntuu ettei mikään kelpaa. Eikä hirveän kalliisiin lahjoihin ole varaa. Olisiko teillä tietoa hyvistä netti liikkeistä joissa omaperäisiä lahjoja?

Sivut

Kommentit (66)

Vierailija

Kitsch Hesassa myy cd-levyjä jotka ovat vinyylin näköisiä mutta joille voi nauhoittaa. Kivan näköisiä ja hinta vain himpun alle 10 euroa /4kpl.

Vierailija

Oli ihan pakko ostaa... No ne nyt oli vaan sellainen pieni vitsi, mutta mies ihan oikeasti toivoi niitä. Lisäksi meinaan ostaa jotain vaatetta, työpaidan ehkä. Mun miestä on helppo lajoa, tykkää kaikista lahjoista mitä ikinä kukaan keksii!

Vierailija

Mutta ei se nyt niin lahja ole.

- sen lisäksi saa ainakin karhunhampaan kaulaansa ja sellasen kelloradion(voi moro, sellasen se haluais)joku ihme hifivehje, maksaakin hunajaa, ja rumakin kaiken lisäksi. Äänentoisto kuulema hyvä...

Vierailija

Minä ihmettelen tuota, kun joku sanoi että mies toivoi sitä ja tätä (esim. pitkiä kalsareita). Miksei sitten osta itse, miksi ne pitää toisen ostaa? Tai vaatteita? Tai mitä tahansa... Mitä järkeä tuollaisessa, että aikuinen toivoo itselleen jotain, jonka toinen ostaa, ja sitten taas itse ostaa toiselle jotain...

Sen vielä ymmärtää että lapset toivovat ja haluavat jotain, kun ei niillä ole itsellään rahaa ostaa, mutta aikuiset ihmiset. Tuota en ole koskaan ymmärtänyt! Luulisi että halvemmaksikin tulisi (jos on rahasta kiinni) että jokainen ostaisi itselleen tarpeelliset/mieleiset tavarat kuin että keksitään väkisin toiselle, sitten tulee mahdollisesti tarpeetonta/muuten sopimatonta roinaa joka jää nurkkiin pyörimään. Ja rahaa kuluu!

Meillä on ihanan helppoa kun ei osteta lahjoja toisillemme eikä muillekaan! Ei tarvitse tuskailla ja stressata näin joulun alla eikä synttäreinä eikä koskaan!

Vierailija

Rahaa olisi vaikka kuinka, mutta ei tykätä turhasta roinasta, ja kaiken tarpeellisen voimme ostaa itse itsellemme. Ollaan ja nautitaan vain toisistamme ja yhdessäolosta, ilman lahjastressiä!

Vierailija

Ettekö te tunne miestänne riittävän hyvin, että tietäisitte mikä on todella mieluista?

Mä olen ostanut pari sarjakuvakirjaa (miehen lempisellaisia), DVD-poksin (tiedän että tykkää), aion kutoa vielä sukat...

Mieheni sanoikin mulle tuossa viikko sitten, että ostan aina niin kivoja lahjoja, että häntä välillä hävettää, kun ei tiedä mitä mulle ostaisi.

Minä ostan aina sellaisen lahjan, josta tiedän saajan tykkäävän. Jos en tiedä mistä saaja tykkäisi, niin en osta lahjaa... Ei sen vaikeampaa.

Vierailija

- musiikkia

- tummia, belgialaisia suklaakonvehteja

- hyvälaatuisen paidan työkäyttöön

Jotenkin tylsää. Olisi ollut paljon muitakin ideoita, mutta olisivat vaatineet n. kymmenkertaisen budjetin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat