Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Hyvinkään sairaalasta???

Vierailija

(Laitoin viestin jo synnytyspuolelle mutta täällä näyttää olevan vähän enemmän trafiikkia...)

Voisiko joku kokenut hyvinkääläinen kertoa vähän, mitä on edessä?

Olen näillä näkymin menossa Hyvinkäälle ensi vuoden alussa synnyttämään ja kuulisin mielelläni kokemuksia ja fiiliksiä kyseisestä sairaalasta!

Osasto on uusittu, se avattiin juuri. Eli voisi kuvitella että ainakin "fyysiset" puitteet ovat hyvät. Entä henkilökunta?

Kiitos jo etukäteen!

döner ja pikkuviuhti 10+0

Kommentit (2)

iidalinnea
Seuraa 
Liittynyt19.12.2004

Synnytin tytön Hyvinkäällä toukokuussa 2007 ja hyvät muistot jäi sairaalasta. Remppa oli silloin kesken ja osutiin tosi, tosi kiireiseen aikaan synnyttämään. Silti saatiin rauhassa olla eikä tullut olo, että pitäisi lähteä jaloista pois.

Minulla kerkesi olemaan synnytyksen aikana 3 eri kätilöä ja kaikki oikein mukavia. Huomioivat isän hyvin ja vauvan synnyttyä minun ollessa aika väsynyt ja huonokuntoinen, ohjasivat hienosti miestä vauvan hoitamisessa. =)

Vaikka osasto oli tosiaan ääriään myöten täynnä niin hyvin sain ohjausta imetykseen sekä muutenkin apua ja neuvoja. Toinen lapsemme syntyy loppuvuodesta ja Hyvinkäälle olemme suuntaamassa jälleen. Ja nyt ei tosiaan remppaäänet häiritse ja kaikki salit on valoisia. =)

Onnea odotukseen!

T. iida-linnea, mönkijä 11+6 ja tyttönen 1v 1kk

Vierailija

Moi iida-linnea!

Kiitos paljon vastauksesta! Kuulostaa oikein hyvältä :)

Synnytin 05 poikani Naistenklinikalla ja sielläkin sattui oikein mukavaa henkilökuntaa! Ei ne puitteet yleensä olekaan (ainakaan minulle) niin tärkeät kuin ihana ja osaava henkilökunta! Mutta tämänkin homma on nyt kunnossa, luin nettisivuilta että remppa on jo nyt valmis :)

Olen menossa sinne pikatutustumaan ultraan parin viikon päästä ja voipi olla että raskautta seurataan siellä muutenkin (vaikka asunkin vähän kauempana) mahdollisen uusitutvan raskausdiabeteksen vuoksi. Että saattaapi tulla paikka tutuksi tulevien kuukausien aikana!

Ihanaa odotusta myös sinne! Ja aurinkoista kesää :)

t. döner, salamatkustaja 10+1 ja poitsu 3v

Uusimmat

Suosituimmat